- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Schimbare uriașă în magazinele Flanco! Apare un concept complet nou în România

12 Apr, 08:46 • Fundeanu Madalina
Transformare radicală a magazinelor Flanco! Apare conceptul „Discount de o Zi”.
Schimbare uriașă în magazinele Flanco! Apare un concept complet nou în România

Magazinele Flanco din România vor trece printr-un proces amplu de rebranding. Pe de altă parte. și oferta retailerului se va schimba complet. Flanco va deveni „Flanco Smart Discounter”, iar noua politică a magazinelor va cuprinde „Discounturi de Weekend” sau „Discount de o Zi”, conform știripesurse.ro.

Transformare radicală a magazinelor Flanco!

„Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount.

Un smart discount este o ofertă inteligentă atât pentru client, care obține un produs de calitate la cel mai bun preț al pieței, cât și pentru noi, care urmărim eficiența operațională.

În plus, pe lângă discounturile imbatabile, clienții vor găsi întotdeauna în magazinele noastre servicii de top și o relaționare de calitate cu Specialiștii în Discounturi de la Flanco, care îi vor sfătui ce și când să cumpere, pentru a avea numai de câștigat”, explică Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.

Ai mai putea fi interesat de: Adio, Arctic! Cel mai mare producător de electrocasnice din țara noastră devine Beko România

Flanco
Flanco

Apare conceptul „Discount de o Zi”

Ca urmare a acestei decizii, noua dinamică a campaniilor organizate de retailer în magazine și pe site va include Discounturi de Weekend sau chiar Discounturi de o Zi, cu oferte imposibil de refuzat. Mai mult, cataloagele Flanco Smart Discounter vor avea de acum o recurență săptămânală, tocmai pentru a ține publicul la curent cu noile discounturi și oportunități.

Noua poziționare, precum și noua identitate a brandului au fost realizate în colaborare cu agenția specializată în consultanță și design de brand, Brandient.

În momentul de față, campania de comunicare dedicată noii poziționări acoperă principalele puncte de interacțiune cu clienții, de la online, radio, presă, panotaj, social media și cataloage, iar în cursul anului următor va fi susținută și de o componentă TV.

Acesta este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României. De asemenea, magazinul online al retailerului, flanco.ro, se află în continuă dezvoltare și oferă tehnologie de ultimă generație, cele mai căutate branduri și soluții inovatoare de plată”, arată un comunicat al companiei.

Citește și: Schimbarea radicală din magazinele Auchan. Clienții vor rămâne surprinși