Știri interne

Ikea le plătește facturile angajaților și le oferă reduceri la produse. Retailerul a lansat un fond social de 10 milioane de euro pentru personalul său

10 Nov, 17:12 • Gabriela Andreescu
Cel mai mare retailer de mobilier din lume a anunțat că va oferi bani salariaților săi pentru a-i ajuta să facă faţă creşterii costului vieţii. Ikea a decis să lanseze un fond social cu o valoare de 10 milioane de euro şi de asemenea să ofere angajaţilor reduceri mai mari de preţuri la achiziţiile din magazine
Ikea le plătește facturile angajaților și le oferă reduceri la produse. Retailerul a lansat un fond social de 10 milioane de euro pentru personalul său

Ingka Group, care deţine cea mai mare parte a magazinelor Ikea, inclusiv cele din Europa, principala piaţă a grupului, a precizat că fondul social îi va sprijini pe angajaţii care se confruntă cu cele mai mari dificultăţi financiare pe parcursul anului fiscal care se va încheia în luna august 2023, informează g4media.

„Fiecare ţară din cadrul Ingka Group va oferi sprijin angajaţilor care ar putea avea nevoie de asistenţă financiară, de exemplu, pentru a-şi plăti facturile la electricitate sau costurile pentru locuinţă”, a informat compania suedeză într-un comunicat de presă publicat joi.

Grupul nu a oferit însă detalii suplimentare, precum care este suma pe care un angajat o poate primi şi care este limita până la care se pot depune solicitări de ajutor.

Angajații Ikea au acum un motiv de bucurie: compania va lansa un fond social dedicat ajutorării lor
Angajații Ikea au acum un motiv de bucurie: compania va lansa un fond social dedicat ajutorării lor

Retailerul nu își va ajuta personalul doar prin fondul social menționat, ci intenționează să ofere și reduceri substanțiale pentru produsele din magazine. Retailerul, care are aproximativ 170.000 de angajaţi în 31 de ţări, inclusiv România, a informat că va dubla reducerile de preţuri, până la 30%, oferite salariaţilor la cumpărarea de alimente de la restaurantele din cadrul magazinelor Ikea, precum şi pentru mai mult de 2.000 de produse care permit realizarea de economii la energie precum becuri.

„Criza costului vieţii afectează în mod serios foarte mulţi oameni. Vrem să fim în măsură să ne sprijinim angajaţii în această perioadă. Dorim să putem sprijini colegii de muncă în această perioadă, în timp ce echilibrăm nevoile afacerii noastre, ghidându-ne întotdeauna după valorile noastre”, a informat retailerul.

Prin această decizie, Ikea se alătură mai multor companii din întreaga Europă care au început să implementeze măsuri pentru a-şi ajuta angajaţii să facă faţă costurilor la alimente şi energie pe parcursul iernii.

Grupul suedez Ingka este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deţin şi operează Ikea în baza unor acorduri de franciză cu Inter Ikea Systems BV. Grupul Ingka are trei domenii de activitate: Ikea Retail, Ingka Investments şi Ingka Centre. Grupul Ingka este un partener strategic în sistemul de franciză Ikea, operând 378 de magazine Ikea în 30 de ţări.

Citește și: Peste jumătate dintre angajatorii ruși au luat decizii radicale din cauza războiului. Angajații își iau adio de la bonusurile de sărbători

Tags:
Cu mai mult de 15 ani experiență în domeniul jurnalismului și o pasiune pentru tot ce înseamnă actualități, știri, și tot ce se întâmplă relevant atât în țară, cât și pe plan extern. ... citește mai mult