Clienții ING Bank din România vor trebui să utilizeze aplicația Home’Bank pentru accesarea conturilor lor, începând cu data de 23 septembrie.
„Pentru siguranța ta, din 23 septembrie, accesul în Home’Bank nu va mai fi disponibil din browserul telefonului. Cel mai sigur este să intri în contul tău din aplicația Home’Bank. Dacă încă nu ești gata de schimbare, poți folosi browserul de laptop sau PC. Descarcă Home’Bank din App Store sau Google Play”
, a transmis banca.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/09/Screenshot-2025-09-18-213728.png)
Măsura va intra în vigoare chiar din această lună, anunță ING, iar banca recomandă clienților să facă tranziția cât mai curând.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/09/Screenshot-2025-09-18-213747-1024x496.png)
În paralel, ING a anunțat și alte actualizări legate de serviciile sale digitale, cum ar fi reînnoirea cardurilor fizice și virtuale, precum și modificarea limitelor pentru încasări instant via card.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/09/Screenshot-2025-09-18-213800.png)
De asemenea, banca a transmis detalii suplimentare despre sistemul HomeBank, pentru ca utilizatorii să fie pregătiți pentru noul mod de acces și să continue să folosească serviciile bancare fără întreruperi.
Citește și : România, în pragul colapsului demografic. Cele mai puține nașteri din ultimul secol
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/09/Screenshot-2025-09-18-213809.png)