Kaufland, una dintre cele mai populare rețele de supermarket-uri din România, oferă clienților, începând din luna mai, promoții personalizate la produse.
Este vorba, mai exact, despre campania ”Magazinul tău preferat e vecinul tău bun” – o inițiativă integrată de activare a cupoanelor din Kaufland Card, care oferă clienților acces rapid la reduceri personalizate, au precizat reprezentanții lanțului de magazine.
Pentru a beneficia de oferte speciale personalizate, clienții trebuie să activeze cupoanele din aplicația mobilă Kaufland Card, înainte de a ajunge la casa de marcat.
Ofertele din această campanie sunt adaptate comportamentului de cumpărare al fiecărui client, se actualizează săptămânal și sunt configurate individual, în funcție de istoricul de cumpărături.
Citește și Statul deschide robinetul subvențiilor. Fermierii mai au timp până pe 13 iunie să ceară banii
”Prin această campanie, ne propunem să aducem mai multă relevanță în experiența de cumpărare. Cu ajutorul Kaufland Card, fiecare client primește oferte adaptate stilului său de viață, exact atunci când are nevoie. Condiția este să se asigure că, la fiecare vizită în magazinele noastre, și-a activat cupoanele înainte de a efectua plata. Ne dorim ca oamenii să simtă că magazinul lor preferat nu e aproape doar prin proximitate, ci atent la nevoile lor, relevant și de încredere. Așa cum e un vecin bun, pe care te poți baza oricând”, spune Alina Golopența, director de marketing la Kaufland România și Republica Moldova.
O altă veste bună pentru clienții Kaufland este că această campanie se desfășoară toată vara.
“Campania continuă direcția strategică a brandului, axată pe digitalizarea experienței de cumpărare prin Kaufland Card – programul de loialitate lansat în 2019, care oferă clienților accesul la promoții exclusive, reduceri personalizate și oferte speciale de la parteneri, precum și la serviciile K-Scan și E-mobility. Mai mult, aplicația permite implicarea în cauze sociale, clienții având posibilitatea de a direcționa punctele acumulate la cumpărături către unul dintre ONG-urile listate, prin vot direct. Cu peste 70 la sută dintre utilizatori alegând varianta digitală, Kaufland Card a devenit un instrument esențial în relația cu clienții, contribuind la o experiență de cumpărare mai simplă, mai relevantă și mai sustenabilă”, mai spun reprezentanții lanțului de supermarket-uri.
Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa. Are peste 1.550 de magazine în opt țări și peste 155.000 de angajați.
În România sunt 191 de supermarket-uri Kaufland.
Citește și Topul salariilor medii din Uniunea Europeană. Pe ce loc se află România şi ce state întrece