Rețeaua Aurora din România a ajuns la un total de 55 de magazine, iar expansiunea continuă într-un ritm accelerat. În mai puțin de doi ani de la intrarea pe piața locală, compania a înregistrat rezultate notabile, reușind să depășească chiar și performanțele din țara de origine în ceea ce privește loialitatea clienților. Indicele NPS (Net Promoter Score) a ajuns la 80 în România, comparativ cu 60 în Ucraina, scrie economica.net.
„Pentru acest an vrem să ne creștem veniturile în România la 40 de milioane de euro în România”, declara în primăvara acestui an Taras Panasenko, CEO Aurora,, la Summitul Exportatorilor organizat de Forbes Ucraina la Kiev și citat de Ukraine Open for Business.
Aurora are planuri mari și pe piața din Ucraina, unde în 2024 a investit 55 de milioane de euro în dezvoltarea rețelei, generând venituri totale de 848 de milioane de euro, în creștere cu 42,5% față de anul precedent. Pentru 2025, compania are în vedere deschiderea a încă 340-350 de magazine doar în Ucraina.
De asemenea, CEO-ul Aurora a anunțat și intenția de listare la bursă, însă compania așteaptă un context economic și politic mai stabil, în special finalul legii marțiale din Ucraina, pentru a face acest pas important.
Deocamdată nu există planuri pentru pătrunderea pe alte piețe, dar Aurora ia în calcul, pentru viitor, extinderea în țări precum Uzbekistan, Moldova sau Bulgaria. Deocamdată, eforturile sunt concentrate pe consolidarea și extinderea operațiunilor din România.
Citeşte şi: Reforma pensiilor militare ar putea dura până în 2035. Ministrul Apărării: „Nu avem un plan clar”
Lansat în 2011 într-un singur oraș din Ucraina, Aurora a cunoscut o evoluție spectaculoasă, ajungând în 2025 la o rețea de peste 1.600 de magazine. Sediul central al companiei se află în orașul Poltava, din centrul Ucrainei.