Brandul autohton Amalin, fondat de Andreea Raicu, a fost adus în prim-planul diplomației europene printr-o apariție elegantă a Primei Doamne a României în cadrul vizitei oficiale la Viena. Evenimentul, desfășurat la Palatul Hofburg, reședința oficială a președintelui Austriei, a oferit contextul perfect pentru promovarea rafinamentului vestimentar românesc.
Pentru întâlnirea cu soția președintelui austriac, Prima Doamnă a optat pentru rochia „Hannah” – o piesă în nuanțe pastel de roz, cu o croială midi clasică și detaliu elegant în zona taliei. Silueta fluidă și linia minimalistă a rochiei au accentuat naturalețea și eleganța purtătoarei, oferind o imagine de discreție și foarte stilată.
Ținuta a fost completată cu pantofi albi cu toc, aleși pentru a sublinia sobrietatea evenimentului fără a diminua feminitatea apariției. Machiajul, discret și luminos, a contribuit la echilibrul vizual general.
Potrivit site-ului amalin.ro, rochia este disponibilă la prețul de 990 lei, fiind descrisă drept „ușor de purtat, dar imposibil de trecut cu vederea”. În prezent, modelul este epuizat în stoc, semn că interesul public nu a întârziat să apară.
Citeste si Ce salariu are Ionuț, ofițerul SPP care îl însoțește pe Nicușor Dan
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/08/Mirabela-Gradinaru.jpg)