- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Ne luăm adio de la clasicul Pepsi! Compania americană anunță o mare schimbare

12 Apr, 09:25 • Fundeanu Madalina
Noua față a Pepsi! Unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi prezintă un nou concept!
Ne luăm adio de la clasicul Pepsi! Compania americană anunță o mare schimbare

Colosul din industria băuturilor carbogazoase s-a rebrenduit. PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, prezintă un logo cu totul nou și o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului emblematic în noua sa eră, conform Bugetul.ro.

Noua față a Pepsi! Design nou, parteneriate noi

Noua transformare are în vedere un design inovator, povești noi și parteneriate noi. Din dorința de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului, denumită „Thirsty for More”. Această filozofie sărbătorește setea pe care oamenii o au pentru ceea ce este interesant și neașteptat.

„Noul logo nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru.

În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura și tendințele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noștri în explorarea pasiunilor lor.

Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans.

Ai mi putea citi și: Schimbare uriașă în magazinele Flanco! Apare un concept complet nou în România

Pepsi
Pepsi

Ce s-a schimbat la identitatea vizuală

Compania anunță că logo-ul și identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect actual și inedit.

Elementele cheie de design includ:

  • Globul Pepsi și cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte și pentru a sublinia marca distinctivă.
  • O paletă de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce contrast, vibrație și o margine modernă la schema clasică de culori. Ținând cont de atenția continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând și mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.
  • Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea și mentalitatea fără reproșuri a brandului.
  • Semnătura companiei sugerează „ripple, pop și fizz” prin mișcare. De asemenea, aduce ritmul și energia muzicii, o parte esențială și continuă a moștenirii brandului.

Vezi și: Cele mai mari scumpiri din martie 2024. Care sunt produsele cu cele mai semnificative creșteri de prețuri