- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Oamenii au dat iama la șampanie, după ridicarea restricțiilor COVID. Un producător vestit a rămas fără stocuri

15 Nov, 17:31 • Gabriela Andreescu
După o scădere inițială a vânzărilor în primele zile ale pandemiei, cele mai mari nume din lux raportează o frenezie a cheltuielilor, pe măsură ce consumatorii cer din ce în ce mai multă șampanie. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE a reușit să depășească estimările analiștilor la patru dintre cele cinci divizii principale ale sale în cele mai recente câștiguri, în timp ce Hermes International a înregistrat o creștere a veniturilor cu 24%, excluzând fluctuațiile valutare, în ciuda creșterii de prețuri la produse.
Oamenii au dat iama la șampanie, după ridicarea restricțiilor COVID. Un producător vestit a rămas fără stocuri

Amatorii de şampanie sunt atât de încântaţi de ridicarea restricţiilor impuse în contextul pandemiei de Covid încât au epuizat stocurile casei Moet Hennessy (parte a grupului LVMH), transmite Bloomberg, citat de Agerpres.

„Am epuizat stocurile pentru unele mărci de top”, a declarat directorul general de la Moet Hennessy, Philippe Schaus, într-un interviu pentru Bloomberg Television la forumul economic de la Singapore.

„Mai mult, există noi veşti bune la orizont, în condiţiile în care noul an ar urma să aducă o refacere a ofertei”, a adăugat Philippe Schaus.

Oamenii au dat iama la șampanie, după ridicarea restricțiilor COVID
Oamenii au dat iama la șampanie, după ridicarea restricțiilor COVID

Chiar dacă consumatorii înstăriţi semnalează că sunt în continuare dispuşi să cumpere produse scumpe, obstacolele în calea economiei mondiale se acumulează. Inflaţia este o sursă majoră de incertitudine, a spus Philippe Schaus. Creşterea costurilor cu materiile prime ar putea obliga Moet Hennessy să majoreze preţurile la unele produse cu până la două cifre, a adăugat Schaus.

În fiecare an, aproximativ 310 milioane sticle de şampanie franţuzească, care beneficiază de o indicaţie geografică strict controlată, sunt vândute în întreaga lume în timp ce alte peste un miliard sunt stocate în pivniţe, în aşteptarea momentului adecvat pentru a fi savurate.

Citește și: Generația Z prețuiește banii mai mult ca sănătatea! 47% dintre tineri vor independența financiară, care e mai importantă decât împlinirea personală sau starea de sănătate

Cu mai mult de 15 ani experiență în domeniul jurnalismului și o pasiune pentru tot ce înseamnă actualități, știri, și tot ce se întâmplă relevant atât în țară, cât și pe plan extern. ... citește mai mult