Primul test a fost cel al încercării statice, prin intermediul unui convoi de vehicule de mare tonaj, a câte 28 tone fiecare.
„Poziționarea camioanelor s-a făcut în așa fel încât să se realizeze echivalentul a 85% din încărcările frecvente din normele Eurocode, iar pentru o interpretare cât mai corectă a rezultatelor, s-a folosit atât câte un camion pe banda de circulație, cât și două camioane, aflate la o distanță de 7 metri”, a explicat oficialul.
Impresionanta construcție de la ieșirea din București a trecut cu brio testul, după cum se poate vedea dintr-un videoclip postate pe Youtube:
A doua etapă este încercarea dinamică, realizată prin intermediul unui vehicul dispus pe centrul podului, care va rula cu o viteză constantă de 30 km/h, trecând peste obstacole preamplasate, conform postării oficialului român pe pagina sa de socializare.
Conform informării secretarului de stat în Ministerul Transporturilor, constructorul a testat sistemul de iluminat public în toate zonele pasajului, rampe și girația suspendată, unde au fost montați în total 256 stâlpi.
„Pentru pasajul Domnești a început numărătoarea inversă până la momentul în care va fi dat în trafic și se realizează astfel testele finale și ultimele pregătiri. În cursul serii trecute, s-a efectuat testarea sistemului de iluminat public în toate zonele pasajului, rampe și girația suspendată, unde au fost montați în total 256 stâlpi”, a scris secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2022/11/312927264_653336099511583_1473434687598985672_n-1024x768.jpg)
,,De acum este mai uşor să se lucreze şi în timpul nopţii pentru finalizarea lucrărilor si pregătirea pentru darea în trafic din 15 noiembrie.”, a precizat Ionel Scrioşteanu.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2022/11/7fdc68e8-1fea-487e-aa94-a4e3e4c2daf0.jpg)
Pasajul cu o lungime de 374 de metri este una dintre lucrările de infrastructură cele mai complexe construite în București. La finalizarea lucrării, se va elibera în mare măsură traficul pe Prelungirea Ghencea, o arteră foarte circulată și aglomerată în partea de vest a Capitalei.
Citește și: Nicuşor Dan confirmă că Pasajul Basarab nu va fi recepţionat. „Primăria asigură mentenanţa provizorie”