- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Pasajul de la Păulești – Blejoi, primul sens giratoriu suspendat din România, va fi extins la 3 benzi. Valoarea contractului este de 1,9 milioane lei 

03 Apr, 20:38 • Fundeanu Madalina
Pasajul de la Păulești - Blejoi va fi extins la 3 benzi. Primul sens giratoriu suspendat din România va avea o bandă suplimentară pe direcția spre Păulești.
Pasajul de la Păulești - Blejoi, primul sens giratoriu suspendat din România, va fi extins la 3 benzi. Valoarea contractului este de 1,9 milioane lei 

Se anunță noi lucrări de modernizare la noi în țară. Pasajul de la Păulești – Blejoi, primul sens giratoriu suspendat din România, va fi extins la trei benzi. Pasajul din zona de nord a municipiului Ploiești, inaugurat cu mare fast în 2016 va avea o bandă suplimentară pe direcția spre Păulești, conform informațiilor transmise de Economedia.

Pasajul de la Păulești – Blejoi va avea o nouă bandă suplimentară

Pasajul de la Păulești – Blejoi, construit la intersecția DN 1 B (Centura Ploiești Nord) cu Drumul județean 102 este în administrarea Consiliului Județean Prahova care a lansat și licitația pentru extindere. Valoarea contractului de proiectare și execuție este de 1,9 milioane lei cu o durată de proiectare de 2 luni respectiv 10 luni pentru execuție, potrivit documentației pe care a consultat-o sursa citată.

„Prin această investiţie se urmăreşte modernizarea drumului județean DJ 102 între intersecția cu DN 1B (giratoriu suspendat) și intrarea în localitatea Păulești, zona de acces către viitoarea ”Variantă ocolitoare Păulești”.

Ai mai putea citi și: Noul pasaj de la Chiajna, finanțat cu bani din PNRR. Licitația va avea loc până la finalul lui 2024

Pasajul de la Păulești - Blejoi
Pasajul de la Păulești – Blejoi

Se propune extinderea părții carosabile pe partea stângă (sensul spre localitatea Păulești) cu încă o bandă, traficul urmând să se desfășoare alternativ pe o bandă sau două în funcție de valorile de trafic și tot pe partea stângă se dorește trotuar și pistă de biciclete.

Lucrările propuse vor consta în modernizarea platformei drumului cu o structură rutieră dimensionată corespunzător preluării traficului existent și de perspectivă, în conformitate cu concluziile și recomandările tehnice stabilite de specialiști atestați, în cadrul Studiului geotehnic și Expertizei tehnice.”, este notat în SEAP

Ofertele pentru pasajul de la Păulești – Blejoi pot fi depuse până pe 25 aprilie 2024, iar prețul ofertei are o pondere de 70 %. După sensul giratoriu suspendat de la Păulești, în România au mai fost inaugurare cele Domnești, Berceni și Popești -Leordeni pe Centura Capitalei și cel de la Poiana pe Autostrada Soarelui. În pregătire este și Pasajul de la Predeal pe DN 1

Vezi mai multe știri: Rovinieta ar putea fi achitată şi în termen de 24 de ore de la utilizarea drumurilor naţionale. Proiectul intră în dezbaterea Senatului