- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Produsele Parkside sunt la ofertă în Kaufland. Top 4 cele mai căutate unelte, în raport calitate-preț

01 Jul, 11:34 • Aprozeanu Razvan
Înafară de oferte la produse alimentare, Kaufland ține și promoții pentru produsele Parkside. Aceștia vând săptămânal scule pentru bricolaj.
Produsele Parkside sunt la ofertă în Kaufland. Top 4 cele mai căutate unelte, în raport calitate-preț

Marele retailer comercializează produse de mare importanță pentru casă și atelier, până marți, 1 iulie 2025. Iată topul produselor Parkside la Kaufland, conform Bugetul.ro.

Cele mai căutate produse Parkside

  1. Șurubelnița electrică Parkside 4 V, disponibilă la prețul de 69,99 lei, vine cu un acumulator de 2 Ah care asigură autonomie pentru câteva ore de utilizare, iar prezența încărcătorului în pachet elimină necesitatea unor costuri suplimentare.
  2. Raftul metalic Parkside pentru organizare, la prețul de 79,99 lei, se montează ușor, fără a necesita unelte speciale, iar designul său oferă stabilitate atât în locuință, cât și în garaj sau atelierul de acasă.
  3. Aspirator umed-uscat Parkside, 1200 W, capacitate 12 L, cablu de 4 m – disponibil la prețul de 179 lei: dotat cu un motor puternic de 1200 W și un rezervor generos de 12 litri, ideal pentru curățenie eficientă.
  4. Fierăstrău electric Parkside, 1200 W, cu adâncime de tăiere între 0 și 56 mm, la prețul de 349 lei: asigură o tăiere precisă și un confort bun în utilizare, datorită designului ergonomic.

Te-ar mai putea interesa și: De la 1 iulie, lista prețurilor crește. Energia, RCA-ul, carburanții și rovinieta vor costa mai mult

Kaufland vrea să cumpere „La Cocoș”

Grupul german Schwarz, proprietarul Kaufland și Lidl, intenționează să achiziționeze majoritatea acțiunilor companiei românești La Cocoș. Potrivit reprezentanților La Cocoș, sunt vizate 70% din acțiunile companie. Fondatorul Iulian Nica va păstra restul de 30% din acțiuni în urma tranzacției.

„La Cocoș va deveni parte a Grupului Schwarz. Este o recunoaștere a muncii, dedicării și performanței noastre să fim integrați într-o structură de lider global. Predau acest model de business în cele mai bune mâini.

Vom putea continua să construim durabil, având sprijinul Grupului Schwarz pentru a păstra identitatea brandului La Cocoș și pentru a amplasa sigla autentic românească pe toate magazinele care se vor deschide, atât în România, cât și în Europa.

Această tranzacție nu este o simplă preluare, ci un parteneriat strategic menit să extindă și să consolideze conceptul La Cocoș, transformându-l într-un reper internațional în cadrul Grupului Schwarz. Astfel, La Cocoș va avea șansa să devină al patrulea pilon strategic, alături de Lidl, Kaufland și Schwarz Produktion”, spune Iulian Nica, Director General, La Cocoș.

Companiile din Grupul Schwarz vor să dezvolte și să extindă modelul împreună cu actuala conducere La Cocoș. Angajații magazinelor nu vor fi afectați; vor rămâne angajați și după ce are loc preluarea.

Te-ar mai putea interesa și: Cum a ajuns fondatorul retailerului La Cocoș să negocieze cu oficiali de top în Germania. Proprietarul Lidl și Kaufland preia 70% din lanțul românesc de supermarketuri

Urmărește Daily Business pe Google News