- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Brandul turistic al Romaniei, promovat de Eurosport pentru 650.000 de lei

17 Dec, 10:08 • Redactia DailyBusiness
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) a incheiat un contract, in valoare de aproape 650.000 de lei, cu Eurosport Television Limited pentru promovarea brandului turistic al Romaniei cu prilejul Campionatului European de Raliuri, etapa a 12-a Rally International du Valais, Elvetia.
Brandul turistic al Romaniei, promovat de Eurosport pentru 650.000 de lei

Contractul a fost atribuit Eurosport Television LTD, pe 5
noiembrie, si are o valoare totala de 646.350 de lei (fara TVA), potrivit unui
anunt postat pe site-ul e-licitatie.ro.

Potrivit anuntului de atribuire, contractul nu intra sub
incidenta acordului privind contractele de achizitii publice.
 

Contractul a fost atribuit
prin negociere fara anunt de participare, intrucat „lucrarile/ produsele/ serviciile pot fi furnizate
numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de
exclusivitate”,
informeaza Mediafax.

Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut,
potrivit anuntului de atribuire.