Turism

Christian Tour intra pe segmentul corporate

12 May, 12:48 • Redactia DailyBusiness
Christian Tour, cel mai mare operator pe vacante de tip charter din Romania, a anuntat ca va intra si pe segmentul corporate.
Christian Tour intra pe segmentul corporate

Cifra de afaceri a Christian Tour a crescut in primele luni ale lui 2015 cu aproximativ 20%, iar numarul vacantelor deja achizitionate de turisti a ajuns la 38% din cele pe care tour operatorul estimase ca le va vinde in cursul acestui an. 

Compania va avea un nou departament, dedicat in exclusivitate segmentului corporate. 

„In primele patru luni ale lui 2015 am avut o crestere a cifrei de vanzari cu aproximativ 20%, crestere conforma cu planurile pe care ni le-am facut si pe care le-am anuntat la conferinta de presa din 25 februarie 2015, anume o crestere a cifrei de afaceri de la 52 milioane de euro in 2014 pana la 63 milioane de euro in cursul acestui an. Mai mult, am inregistrat si o crestere in ceea ce priveste vacantele vandute: pana la finele lui aprilie 2015, 38% din numarul turistilor estimati pentru acest an au achizitionat deja un sejur de la Christian Tour”, a declarat Marius Pandel, CEO-ul companiei. 

„Pentru ca am crescut foarte mult si pentru ca ne dorim dezvoltarea de noi departamente si linii de business am decis mutarea intr-un nou sediu a centrului operational Christian Tour. Noile birouri vor acoperi o suprafata de aproximativ 1.000 de metri patrati si vor fi astfel organizate incat sa integreze toate brandurile grupului Christian Tour: Pegas Holidays, Europa Travel, Vuelo.ro, etc.”, a mai spus Pandel.

„Totodata, in plus fata de departamentele deja existente (precum cel de Rezervari & Productie, Digital, Marketing, Call Center, Circuite, etc.), va mai aparea unul nou, dedicat in exclusivitate segmentului corporate. In plus, ne propunem in continuare dezvoltarea turismului de incoming in primul rand pentru ca noi credem cu tarie in turismul in Romania si vrem sa ajutam dezvoltarea acestuia. Iar o mare parte din serviciile solicitate de segmentul corporate este pentru servicii turistice interne”, a adaugat CEO-ul Christian Tour.

Aceasta nu este singura directie de dezvoltare pe care o are in vedere Christian Tour, desi s-a bazat in mare masura pe turismul outgoing. Cel mai mare tour operator de vacante charter din piata autohtona va continua demersul inceput de cativa ani si anume acordarea unei atentii sporite turismului intern si celui de incoming. CEO-ul companiei tocmai s-a intors dintr-o calatorie de afaceri in Japonia, unde a avut intalniri cu agenti de turism locali in sensul atragerii de turisti niponi in Romania.  

„Pentru turismul corporate si de incoming planul este sa schimbam modul «reactiv» in care se practica turismul in Romania, in sensul ca, in cele mai multe cazuri, tour operatorii raspund unor cerinte predefinite ale turistilor si nu vin cu propuneri si idei inedite pentru acestia. Din acest motiv, am inceput deja studiul intens al tuturor destinatiilor din Romania, tocmai pentru a gasi obiective turistice inedite si activitati aparte pe care sa le propunem turistilor straini care ajung in tara noastra. Iar acestea se vor regasi sub forma de pachete de excursii cu numeroase activitati incluse si idei de vacante de tot soiul pe teritoriul Romaniei”, a conchis Marius Pandel.

Christian Tour a inregistrat in anul 2014 o cifra de afaceri de 52 de milioane de euro. Activa de 18 ani in piata de turism autohton, compania detine in acest moment 30 de agentii proprii in toata Romania, plus o filiala la Chisinau si circa 168 de angajati.