- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Eturia a investit 100.000 de euro pentru verificarea destinatiilor promovate

23 Sep, 14:27 • Redactia DailyBusiness
Agentia de turism tailor made (pachete turistice personalizate) Eturia a investit intr-un an de functionare peste 100.000 de euro in trip inspection (deplasarea directa a angajatilor agentiei pentru a verifica destinatiile promovate), au declarat reprezentantii companiei.
Eturia a investit 100.000 de euro pentru verificarea destinatiilor promovate

„Tinand cont ca noi suntem specializati in vacante tailor made, este extrem de important sa cunoastem fiecare destinatie in parte, astfel incat sa putem oferi clientului recomandari in ceea ce priveste activitatile, obiectivele de vizitat, atractiile turistice, hotelurile”, a declarat Sorin Stoica, general manager Eturia.

Echipa agentiei a calatorit in acest an in destinatii precum Peru, Brazilia, Argentina, Tanzania, Maldive, Costa Rica, Thailanda, Laos, Vietnam, Cambodgia, Malaiezia, Maroc, Turcia, Tunisia, Spania, Olanda si Italia.

Agentia de turism Eturia, prezenta pe piata din Romania din octombrie 2007, estimeaza pentru primul an de functionare o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

„Investitia in trip inspection a fost una esentiala pentru dezvoltarea companiei, fapt care a determinat ca destinatiile cele mai vandute in acest an sa fie Costa Rica si Peru, urmate de Brazilia, Thailanda, Maldive si Tanzania”, a mai precizat Stoica.