- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Evenimentele de promovare turistica a Romaniei din Paris au costat 88.000 euro

05 Jun, 14:12 • Redactia DailyBusiness
Evenimentele organizate de ministerul turismului in Paris in perioada turneului de la Roland Garros si care marcheaza debutul campaniei de promovare externa a Romaniei au costat 88.000 euro, a declarat ministrul Elena Udrea, pentru Mediafax.
Evenimentele de promovare turistica a Romaniei din Paris au costat 88.000 euro

Ministerul Turismului a lansat, vineri, la Paris, clipul de promovare turistica externa a tarii.

Spotul a rulat in premiera, pe un ecran urias, amplasat in piata Primariei din Paris, unde va fi difuzat pe parcursul intregii zile de vineri.

Noul spot de promovare va fi difuzat pana la sfarsitul acestui an pe doua mari canale tv internationale, unul de sport si celalalt de stiri, ministerul aflandu-se in prezent in proces de selectie a acestora.

Ministerul Turismului a inchiriat pentru intrega zi piata din fata Primariei Paris, unde vor avea loc spectacole cu ansambluri traditionale romanesti si unde este amenajat un teren de tenis, pe care vor juca un meci demonstrativ Ilie Nastase si Peter McNamara.

Ministrul Turismului a sosit la lansarea clipului imbracata intr-un costum alb, cu o traista bucovineana.

Clipul a fost realizat pe baza intelegerii intre Ministerul Turismului si BRD

Ministerul Turismului si BRD-Groupe Societe Generale au semnat la sfarsitul lunii aprilie un contract prin care turismul romanesc va fi promovat pentru o perioada de un an prin intermediul fostilor mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.

Campania de promovarea a Romaniei se desfasoara sub sigla „Romania, land of choice”.