- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Industria hoteliera nu ramane rece la “febra” smartphone-urilor: Ce planuri sunt pentru 2012

21 Oct, 16:30 • Redactia DailyBusiness
Cresterea ratei de penetrare a smartphone-urilor este in crestere la nivel global, iar industria hoteliera nu are cum sa ramana rece, din contra jucatorii din domeniu vor sa profite de oportunitate pentru a-si creste cota de piata in randul clientilor care fac rezervari prin intermediul acestor dispozitive, la nivel global.
Industria hoteliera nu ramane rece la “febra” smartphone-urilor: Ce planuri sunt pentru 2012

Un sondaj recent, efectuat de furnizorul de solutii pentru industria
hoteliera TravelClick.com, arata ca hotelierii din intreaga lume sunt dispusi
sa investeasca mai mult in optimizarea site-urilor pentru dispozitive mobile,
dar si alte initiative de marketing.
Potrivit sondajului, 50% din hotelurile din intreaga lume au in plan sa
investeasca mai mult in site-uri si marketing pentru dispozitivele mobile.

Per
total, 43% din hoteluri au in plan sa isi creasca integral bugetele de
marketing pentru 2012.
34% dintre hotelieri au in plan sa mentina bugetele la acelasi nivel anul
viitor si doar 3% se asteapta sa scada cheltuielile cu marketing-ul.

“Conform  unui studiu al Nielsen,
smartphone-urile reprezinta 40% din piata telefoanelor mobile din Europa de Vest
si 38% din piata din SUA. Avand in vedere aceste cifre este esential ca
hotelierii sa isi optimizeze site-urile pentru mobile pentru ca astfel sa isi
creasca numarul de rezervari directe ale turistilor care fac rezervarile
folosindu-si telefoanele mobile”, spune Jason Ewell, senior vice-president pe
e-commerce in cadrul TravelClick, in cadrul sumarului rezultatelor studiului.

In cadrul aceluiasi sondaj, 50% din hotelieri spun ca au in plan sa isi
creasca numarul de angajati, in timp ce 45,3% spun ca vor mentine forta de
munca la acelasi nivel. Din cei care au in plan sa isi creasca numarul de
angajati, cei mai multi, 30%, vor sa angajeze oameni in special pentru zona de
social media.