- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

J\’Info Tours face contraoferte de francizare agentiilor mai mici care solicita sa fie cumparate

11 Feb, 14:28 • elena.olteanu
Unii proprietari de agentii de turism mici din Romania, confruntati cu dificultati dupa declansarea crizei, au inaintat propuneri pentru a-si vinde afacerile catre J'Info Tours inca din toamna anului 2008, insa agentia prefera sa le inglobeze intr-un sistem de francize, au spus oficialii J'Info Tours.
J\'Info Tours face contraoferte de francizare agentiilor mai mici care solicita sa fie cumparate

„In loc de preluare, noi am propus agentiilor mici sa opereze sub franciza. Reteaua noastra de francizati este in dezvoltare exponentiala in aceasta perioada de criza”, au mai spus reprezentantii companiei.

Pana in prezent J’Info Tours are in retea circa 10 agentii deschise in sistem de franciza. Un numar neprecizat de alte agentii se afla intr-o faza avansata a procesului de francizare.

Unul dintre motivele pentru care compania apeleaza la aceasta strategie este faptul ca vede criza financiara ca pe o oportunitate pentru dezvoltarea brand-ului, spun reprezentantii agentiei.

Pe de alta parte, J’Info Tours intentioneaza sa dezvolte, in parteneriat cu omul de afaceri Cristian Tantareanu, un hotel de 5 stele in proiectul rezidential Paradisul Verde din Corbeanca. Hotelul va fi finalizat in 18 luni de la demararea lucrarilor.

Agentia de turism J’Info Tours activeaza pe piata din Romania de 19 ani si a inregistrat o cifra de afaceri in 2008 de 32 milioane euro. Pentru 2009, reprezentantii agentiei, care se afla intre primele 10 pe piata locala, mizeaza pe o crestere de 15%.

Primele 3 agentii de turism din Romania, dupa cifra de afaceri, sunt Happy Tour, Paralela 45, cu venituri de cate 52 mil. euro anul trecut, si Eximtur, cu 40 mil. euro. Conform unor estimari anterioare, piata agentiilor de turism din Romania urma sa creasca in 2008 cu 20%, pana la valoarea de 800 mil. euro.