Turism

Lufthansa Group numeste un nou director comercial in Romania

02 Apr, 13:19 • Redactia DailyBusiness
Lufthansa Group numește un nou director comercial pentru România și Moldova. Bazat la București, Zlatko Zlatic va coordona operațiunile comerciale și de vânzări ale companiilor aeriene din cadrul Lufthansa Group din România și Moldova.
Lufthansa Group numeste un nou director comercial in Romania

Zlatko
Zlatic (52 ani) contribuie la noua sa poziție cu vaste cunoștințe în domeniu acumulate
printr-o experiență îndelungată de management în cadrul companiilor aeriene. De
profesie economist, Zlatic și-a început cariera la Lufthansa Group în anul
2001, în funcția de Key Account Manager la Lufthansa Cargo.

După doi ani de
activitate în calitate de Director Comercial la Frankfurt, acesta a obținut
cunoștințele practice despre formarea profesională lucrând cu celelalte departamente.
Din postura de director general de vânzări în Ho Chi Minh City (Vietnam) din
anul 2007 până în 2009, iar apoi în Algier în perioada 2010-2015,  Zlatic a dobândit o experiență solidă în activitatea
comercială de zboruri pentru pasageri. Înainte de a se reloca la București,
acesta a coordonat operațiunile Lufthansa în Abuja (Nigeria).  
 

[img=7426]Lufthansa Group numeste un nou director comercial in Romania[/img] Zlatko
Zlatic va prelua poziția ocupată anterior de Antonio Tassone, care devine Director
Regional pentru Egipt și Africa de Nord în cadrul Lufthansa Cargo AG.
 

Lufthansa Group oferă în prezent peste 180 de zboruri săptămânale din România către cele patru centre
din Europa; Eurowings oferă zboruri din București către Düsseldorf, Austrian
Airlines operează pe rutele Sibiu, Iași și București până la Viena. Swiss are o
conexiune de zbor de la București la Zürich iar Lufthansa oferă zboruri din
Cluj, Sibiu, București și Timișoara spre Munchen și Frankfurt.
 

Lufthansa Group este cel mai
mare grup aviatic din lume după venituri, precum și lider de piață în industria
aviației din Europa. Lufthansa Group este
organizată în trei zone strategice: linii aeriene de tip linie, ce se
concentrează pe rețeaua de destinații, companii aeriene axate pe transportul de
tip point-to-point și companii de servicii.

Companiile de linie ale grupului,
mărcile premium Lufthansa, SWISS și Austrian Airlines, deservesc rețeaua de
destinații prin Frankfurt, Munchen, Zurich și Viena.

Eurowings deservește rute
continentale și intercontinentale pentru piața în creștere a serviciilor
turistice. Brussels Airlines oferă, de asemenea, în principal, zboruri de tip
point-to-point.
 

Liniile
aeriene parte din Lufthansa Group deservesc 343 de destinații în 103 țări, prin
13.267 zboruri săptămânale în orarul de vară 2019. Flota actuală cuprinde 763
aeronave (la finalul lunii februarie 2019) iar grupul va continua să introducă
aeronave noi până în anul 2025. În anul 2018, Lufthansa Group avea aproximativ
135.000 angajați, a primit la bord 142 milioane de pasageri și a generat
vânzări de aproximativ 35,8 miliarde Euro.