Turism

Melia Hotels Bulgaria: Numarul de turisti romani, in crestere cu peste 15%

18 Jun, 16:20 • Redactia DailyBusiness
Melia Hotels International, cel mai mare lant hotelier international prezent in Bulgaria, estimeaza pentru anul in curs o crestere de minim 15% a numarului de turisti romani in hotelurile sale din statiunile Nisipurile de Aur, Nessebar si Obzor, fata de anul precedent. 
Melia Hotels Bulgaria: Numarul de turisti romani, in crestere cu peste 15%

Melia Hotels
International este al treilea mare lant hotelier din Europa si al
doisprezecelea ca marime in lume. In Bulgaria, reteaua Melia opereaza
5 hoteluri care insumeaza circa 2.000 de camere, echivalentul a peste
35% din capacitatea lanturilor hoteliere internationale de pe
litoralul bulgaresc. 

„Numarul
turistilor romani care isi vor petrece vacanta de vara pe litoralul
bulgaresc va continua sa creasca in acest an, urmand trendul anilor
precedenti si stimulat o data in plus de mediul economic in curs de
imbunatatire. Noi ne asteptam la o crestere de minim 15% fata de
anul precedent, cu anumite diferente intre locatiile noastre”, a
declarat Maria Shishkova, director de marketing si vanzari Melia
Hotels International Bulgaria.

Astfel, in
Nisipurile de Aur, unde compania opereaza un hotel de cinci stele,
este asteptata o crestere de minim 10-12%, in timp ce in hotelurile
operate in Obzor si Nessebar, unde pachetele „all inclusive”
sunt mai accesibile, sunt asteptati cu circa 20% mai multi turisti
romani fata de anul trecut.


Unii dintre turistii
romani aleg cele mai exclusiviste pachete de servicii, platind un
supliment care le acorda servicii si privilegii in plus fata de cele
furnizate in mod obisnuit de hotelul de cinci stele Melia Grand
Hermitage. Astfel, acestia achita taxa premium pentru categoria „The
Level”, creata pentru a asigura un standard al serviciilor si
mai ridicat.


Programul „The
Level” presupune camere luxoase cu vedere spre mare, o receptie
separata, un restaurant separat, zone speciale de plaja si odihna –
cu Spa si jacuzzi – accesibile doar turistilor din acest program etc.



„Costul pentru
un pachet premium „Level” este de 45 euro pe zi in plus
fata de pretul pentru cele mai scumpe camere (cele cu vedere spre
mare). In acest program special avem incluse 90 de camere si, in
general, circa 20% dintre acestea sunt ocupate de turisti romani, in
special in plin sezon”, a mai spus Maria Shishkova.

Cresterea numarului
de turisti implica un flux constant de investitii in locatii. In
acest sezon, la hotelul operat de Melia in statiunea Obzor se va
inaugura un Aqua Park la care turistii hotelului au acces gratuit
prin programul „all inclusive”. Investitia totala in acest
obiectiv depaseste 600.000 euro.


De asemenea, hotelul
Sol Luna Bay din Obzor va avea un al doilea restaurant, cu 160 de
locuri, alaturi de celalalt restaurant, cu circa 750 de locuri, care
este functional de la deschiderea hotelului in anul 2009.

„In hotelurile
noastre, romanii sunt in top 3 nationalitati, alaturi de turistii
germani si de cei din Rusia, tendinta care se manifesta in foarte
multe statiuni de pe litoralul bulgaresc”, a precizat Maria
Shishkova.

Melia Hotels
International, fondat in 1956 in Palma de Mallorca (Spania), este al
treilea mare lant hotelier din Europa, al doisprezecelea ca marime in
lume si liderul global pentru vacante in America Latina si Caraibe.
Lantul opereaza 300 de hoteluri in 30 de tari aflate pe 4 continente.
Brandurile hoteliere ale companiei includ Grand Melia, Melia Hotels &
Resorts, ME by Melia, Innside, TRYP Hotels, Sol Hotels, Paradisus
Resorts si Sol Melia Vacation Club.

In Bulgaria,
compania opereaza cinci hoteluri de 4 sau 5 stele, cu o o capacítate
totala de 2.000 de camere: Melia Grand Hermitage (Nisipurile de aur),
Sol Luna Bay Resort (Obzor), Sol Nessebar Bay, Sol Nessebar Mare si
Sol Nessebar Palace (Nessebar). Mandatul pentru dezvoltarea Melia
Bulgaria implica extinderea afacerii si in tari vecine precum
Romania, Serbia, Grecia si Macedonia.

Citeste si Topul statiunilor din Bulgaria in
preferintele romanilor