- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Ministerul: sloganul brandului- o invitatie catre cei care vor sa descopere \”carari neumblate\”

29 Jul, 14:46 • Redactia DailyBusiness
Identitatea vizuala a brandului turistic, sustinuta de un element grafic care reprezinta o frunza sugereaza varietatea formelor de relief specifice Romaniei si trimite la elementele primordiale apa-pamant, iar sloganul "Explore the Carpathian Garden" este o invitatie adresata tuturor celor care doresc sa descopere "carari neumblate", au explicat reprezentantii Ministerului Turismului.
Ministerul: sloganul brandului- o invitatie catre cei care vor sa descopere \carari neumblate\

Blogerii romani au atras, insa, atentia ca logo-ul ales pentru brandul de tara este un drum deja batatorit.

Proiectul de brand initiat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului este finantat din fonduri europene prin Programul Operational Regional 2007-2013 si are ca obiectiv crearea unei imagini pozitive si cresterea atractivitatii Romaniei in strainatate.

Brandul turistic al Romaniei, realizat de asocierea THR-TNS, a fost conceput pe baza unei cercetari de piata desfasurate in Romania si in cele 8 piete principale pentru turismul romanesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta si Ungaria. Studiul include doua componente: una calitativa si alta cantitativa, cuprinzand 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa de proiect si 3 branding council-uri.

Concluziile cercetarilor de piata au evidentiat cele mai competitive 6 produse turistice ale Romaniei: circuitele culturale, turismul in natura, turismul rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness. In acelasi context s-a stabilit ca principalele avantaje competitive ale Romaniei sunt natura si peisajele neatinse, unicitatea patrimoniului cultural (site-urile inscrise in patrimoniul UNESCO), precum si autenticitatea culturii si a stilului de viata.

Brandul turistic al Romaniei a fost lansat joi la Shanghai.