- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

MT va aloca 2 mil. de euro pentru difuzarea unui clip de promovare a Romaniei pe posturi internationale

28 Apr, 14:24 • Redactia DailyBusiness
Ministerul Turismului va aloca 2 mil. euro, din bugetul de stat, pentru difuzarea unui clip de promovare a Romaniei turistice, pe doua posturi TV internationale, a declarat Elena Udrea, ministrul Turismului.
MT va aloca 2 mil. de euro pentru difuzarea unui clip de promovare a Romaniei pe posturi internationale

„Urmeaza sa contractam doua mari televiziuni internationale, prin licitatie, unde sa difuzam spotul. Pentru promovarea acestuia vrem sa alocam 2 milioane de euro, bani din bugetul de stat destinati Ministerului Turismului. Campania pentru promovarea turismului romanesc in strainatate va costa cu totul cateva milioane de euro”, a spus Elena Udrea, citata de NewsIn.

Aceasta a precizat ca mizeaza pe ecoturism, agroturism, zona Deltei Dunarii, turismul istoric, turismul cultural si turismul religios. Tarile carora se va adresa in mod special sunt cele europene, dar si turistilor din Statele Unite si Rusia.

Spotul TV va fi gata la jumatatea lunii mai si este realizat de firma ADDV Euro RSCG, care va crea totodata si carti postale pentru aceasta campanie.

BRD Groupe Societe Generale va suporta costul realizarii acestuia, care se ridica la peste 400.000 euro, dupa cum a precizat Sorin Popa, directorul general adjunct al bancii.

BRD si Ministerul Turismului au semnat, marti, un parteneriat prin care demareaza o campanie de promovare a turismului romanesc in strainatate. Campania se va desfasura sub numele „Romania, the Land of Choise”, iar ca parteneri de imagine sunt cei mai cunoscuti 3 sportivi romani in lume –
Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.

„Acesta este un parteneriat neobisnuit intre un minister si o banca, este o exclusivitate pentru minister. Campania va dura pana vom avea brandul turistic national, adica undeva in primavara lui 2010”, a mai spus Elena Udrea.

Potrivit acesteia, cei 3 mari sportivi au cea mai mare notorietate pe plan international.

„Raman primii ambasadori ai Romaniei, cei mai cunoscuti in toata lumea”, a mentionat Udrea.

Ministrul Turismului a adaugat ca isi propune sa atraga un numar cat mai mare de turisti din Germania, Spania, Franta, Israel, SUA si Austria.

De asemenea, Elena Udrea vrea ca Ministerul Turismului sa aiba o contributie mai mare la produsul intern brut (PIB) al tarii la expirarea mandatului sau, de 6-7% pana in 2013, fata de pana la 3%, cat este in prezent.

Ministerul Turismului va participa intre 5 si 8 mai, pentru prima data, la Targul de Turism din Dubai.