- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

O campanie de promovare a turismului a atras 4,6 mil. lire in Glasgow in 2006

04 May, 13:39 • Redactia DailyBusiness
Turismul din Glasgow a castigat cu 4,6 mil. de lire sterline mai mult in 2006 fata de anul precedent ca urmare a unei campanii de promovare ce viza turistii europeni, relateaza presa internationala.
O campanie de promovare a turismului a atras 4,6 mil. lire in Glasgow in 2006

Prima faza a campaniei de promovare a agentiei VisitScotland a valorat 1 mil. lire si a atras 4,6 mil. lire pentru turismul din oras, atragand atentia asupra bunavointei orasenilor, artei si arhitecturii orasului.

Campania a avut ca target turistii francezi, germani, suedezi si olandezi.

„Strategia noastra de marketing pentru promovarea orasului Glasgow in Europa s-a centrat pe pietele care apeleaza cel mai mult la liniile aeriene low-cost: Franta, Germania, Suedia si Olanda, si aceasta campania a demostrat ca este o strategie buna”, a declarat Tom Mcwilliam, directorul regional pentru Glasgow al Visit Scotland.

Campania de pubicitate a inceput in 2005 si s-a derulat atat pe canalele traditionale de publicitate, cat si prin aparitiile din presa si marketingul direct.

120 de jurnalisti europeni au venit in Glasgow in timpul campaniei ceea ce a dus la informarea a 38 de mil. oameni, conform oficialilor agentiei.