Turism

Promotia in viziunea Lufthansa: „Asa ii urcam in avion pe cei care nici nu se gandeau sa zboare”

09 Nov, 14:18 • cristina.mihai
Grupul aerian Lufthansa are in plan ca din orarul de vara 2012 sa introduca ruta Bucuresti-Berlin, care va avea si o oferta speciala, bilete  de 49 euro cu taxe incluse. Cum vad oficialii liniei aeriene germane aceasta modalitate de atragere a clientilor?
Promotia in viziunea Lufthansa: Asa ii urcam in avion pe cei care nici nu se gandeau sa zboare

Noua ruta Bucuresti-Berlin,
care va fi operata de 4 ori pe saptamana, va beneficia si de o oferta speciala
cu preturi de 49 euro pe segment cu toate taxele incluse. 

“Prin ofertele promotionale
cream cerere. Ne adresam acelor oameni care nici nu se gandeau sa zboare intr-o
destinatie, dar care atunci cand vad un pret bun, isi iau biletul de avion si
pleaca pentru cateva zile cu familia”, a declarat Ofer Kisch, directorul general pentru Europa Centrala
si de Est al Lufthansa Group. Aceasta a adaugat, insa, ca
sistemul de management al yield-urilor pe care compania il are implementat le
permite sa ofere aceste preturi atractive si in acelasi timp sa pastreze ruta
profitabila.

“Nu avem doar clienti care merg cu bilete la promotie, avem si
turisti de business, care platesc bilete de business class sau au nevoi
speciale in ceea ce priveste flexibilitatea biletelor. Atunci cand ai mixul
potrivit poti veni cu preturi pentru fiecare grup de clienti”, a explicat
Kisch.
 

Cresterile numarului de
pasageri ale liniilor aeriene este determinata in aceasta perioada si de
ofertele companiilor, care de la venirea crizei au o adevarata religie a “promotiilor”

Reprezentantii Lufthansa nu
au spus cu cat va creste numarul pasagerilor transportati pe piata locala ca
urmare a noilor zboruri. Kisch a mentionat insa, ca in ultimele saptamani a
observat o incetinire a ritmului de crestere. “Acum se discuta la nivel global
de o revenire a situatiei dificile in economie. Ne este greu sa facem
previziuni. Cu siguranta prin noile zboruri vom creste numarul de pasageri, dar
este greu de estimat”, spune Kisch.

In primele 9 luni ale anului,
grupul Lufthansa, care include Austrian Airlines si Swiss Airlines, a
inregistrat pe piata locala o crestere a numarului de pasageri de 20%. Anul
trecut, grupul de companii au transportat peste 1 milion de pasageri in
Romania, dintre care 650.000 au zburat cu Lufthansa.

Intrebati de DailyBusiness.ro
care a fost evolutia incasarilor medii per pasager pe piata locala, oficialii
companiei nu au dat cifre, insa au mentionat ca sunt pe profit.