- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Revelionul all inclusive la munte, cel mai cerut produs : 70% din camere sunt deja ocupate

17 Nov, 16:07 • Redactia DailyBusiness
Revelionul all inclusive la munte, in hoteluri premium, de 4 si 5 stele, in statiuni precum Predeal, Poiana Brasov, Sinaia, Baile Felix sau Vatra Dornei, este cel mai cerut produs al momentului, inclusiv la targul de turism, a declarat Adrian Voican, presedintele Asociatiei pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Prahova (APDT PH).
Revelionul all inclusive la munte, cel mai cerut produs : 70% din camere sunt deja ocupate

„In prezent, rezervarile de Revelion pe statiuni sunt
aproape incheiate pentru multe locatii, 70% din camere fiind deja ocupate. Doar
cu noroc turistul isi mai poate gasi ceea ce doreste. Cel mai ieftin pachet de
Revelion pleaca, in acest moment, de la 540 de lei de persoana, pret pentru un
pachet 3 nopti cu mic dejun si cina festiva la Hotel Postavarul de 1 stea din
Brasov”, a precizat pentru Agerpres Adrian Voican, presedinte APDT PH si director
general al agentiei Bibi Touring, la Targul de Turism al Romaniei.

La fel de cautate sunt si revelioanele foarte ieftine pe
Valea Oltului, Calimanesti-Caciulata, Baile Herculane, sau cele la preturi
medii, la pensiunile din Predeal si Busteni.

Turistii din Republica Moldova care au cumparat pachete
la schi in Romania au preferat statiunile Sinaia, Predeal, Azuga, Poiana Brasov
si Brasov, Slanic Moldova si Sovata.

„Din ce in ce mai multi hotelieri din zona de munte au facut
planuri de marketing si ofera tarifele pentru tot anul 2014, cam 15% la acest targ.
Pentru 2014, tarifele sunt actualizate din cauza inflatiei, in rest sunt la
nivelul anului 2013. Litoralul se vinde mult mai devreme decat anul trecut. Daca
in 2012, am vandut din noiembrie, in 2013 am inceput sa vindem litoralul romanesc
din octombrie, cu reduceri de pana la 50%, prin inscrieri ultra-timpurii. Cele
mai multe solicitari pentru Litoral 2014 la ora actuala prin Bibi Touring sunt
pentru Mamaia — peste 56%, Eforie si Jupiter — 8%, acestea fiind preferate de
familii. Ca tendinta, statiunea Sovata incepe sa fie solicitata din nou. Aici
s-a investit atat pe partea privata cat si partea publica, in partii,
infrastructura locala”, a aratat sursa citata.
 
 

Pentru turismul montan, preturile sunt similare cu cele
din 2012 iar inscrierile timpurii au inceput, in acest an, la finele lui iulie
— august.
 
Litoralul romanesc se vinde cel mai mult prin agentiile
de turism, la un raport 80% agentii — 20% individuali, in timp ce pentru munte,
raportul este de 20% agentii — 80% individuali.

„Piata de turism balnear e foarte interesanta pentru agentiile
de turism, dar din cauza legislatiei ultra invechite din domeniu, turismul
balnear nu este mult vandut prin agentii. Apartine zonei ministerelor. Medicamentele
compensate se cumpara din farmacii, cum ar fi daca ar fi compensate prin
minister? La fel, turismul balnear ar trebui sa se vanda prin agentiile de
turism. Daca s-ar da la liber turismul balnear catre vanzare, ar aparea investitii,
ar reinvia, ar deveni modern. Turismul balnear va fi unul dintre principalele
produse ale agentiilor de turism, care il vor promova la maxim”, a precizat
Adrian Voican.

Citeste si:
Din Bucovina pana in Kenya: 5 oferte pentru Revelion la
Targul de Turism
Minivacanta
de Revelion: Topul destinatiilor din strainatate preferate de turistii romani