Turism

Thomas Cook vrea sa promoveze Bucurestiul ca destinatie de city break pe timpul verii

22 Jul, 08:24 • Redactia DailyBusiness
Concernul Thomas Cook Neckermann intentioneaza sa promoveze Bucurestiul in mai multe tari, printre care Germania, Marea Britanie si Franta, ca destinatie de city break pe perioada verii, cand tarifele la hoteluri sunt mai mici decat in restul anului, iar turistii platesc pe un pachet sub 350 de euro.
Thomas Cook vrea sa promoveze Bucurestiul ca destinatie de city break pe timpul verii

“Conjunctura e favorabila in momentul de fata. Tarifele hotelurilor sunt foarte mici vara, pentru ca este extrasezon. Bucurestiul are mai mult turisti de afaceri, care nu vin vara, iar hotelurile raman goale. Noi trebuie sa ne comparam cu capitalele din zona, Sofia, Praga, Budapesta, iar tarifele la hotelurile din Bucuresti sunt mai mici vara cu peste 25-30%“, a declarat agentiei Mediafax Gheorghe Marginean, proprietarul Karpaten Turism, reprezentantul in Romania al concernului Thomas Cook Neckermann, citat de Ziarul Financiar.