Turism

Touroperatorii din Orientul Mijlociu vor sa introduca Romania in cataloagele lor cu destinatii turistice

09 Nov, 11:59 • Redactia DailyBusiness
Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau in calcul introducerea Romaniei in cataloagele proprii de prezentare a destinatiilor turistice, dupa discutiile purtate la targul international de profil "World Travel Market' (WTM), desfasurat la Londra, a declarat vicepresedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu.
Touroperatorii din Orientul Mijlociu vor sa introduca Romania in cataloagele lor cu destinatii turistice

„Anul acesta a fost o editie record a targului de la
Londra, din punct de vedere al participarii Romaniei. Reprezentantii industriei
noastre de turism au stabilit multe parteneriate si au reusit sa convinga
touroperatorii sa ia in calcul Romania ca destinatie turistica. Am remarcat si
o diversificare a ofertelor cu care au participat firmele romanesti la acest targ.
Pe langa promovarea traditiilor, anul acesta touroperatorii privati au
organizat si spectacole in standul Romaniei. Ma refer la carnavalul Fashion
Luxury Events pentru promovarea litoralului si a statiunii Mamaia”, a
precizat Mirela Matichescu, seful delegatiei Romaniei la Londra, potrivit Agerpres.

Peste 60 de companii romanesti au participat, in perioada
3-6 noiembrie, la cea de a XXXV-a editie a Targului International de Turism
„World Travel Market” (WTM) de la Londra. 80% dintre companii au fost
agentii de turism, 5% hoteluri si 15% asociatii de promovare turistica.

„Ca stand, anul acesta a fost o imbinare intre clasic si
modern. Suprafata de generoasa, de 322 de metri patrati, a permis expozantilor
sa organizeze demonstratii de sculptura in lemn, de pictat iconite, de tehnica
a incondeierii oualor, defilari de moda. Am participat la mai multe intalniri.
Am fost la summitul ministrilor, unde secretarul general al Organizatiei
Mondiale a Turismului, Taleb Rifai, a subliniat principalele tendinte in
industria turistica la nivel mondial. S-a vorbit despre importanta organizarii
mega-evenimentelor. Este un segment pentru care si Romania are un potential
ridicat, mai ales in marile orase, unde avem suportul tehnic pentru turismul de
MICE”, a explicat reprezentantul ANT.

Potrivit Mirelei Matichescu, la eveniment au avut loc si intrevederi
cu touroperatori din Orientul Mijlociu si s-a luat in discutie introducerea Romaniei
in cataloagele de prezentare ale operatorilor de turism din aceasta zona.

„De asemenea, am avut intrevederi cu reprezentanti din
Orientul Mijlociu si am luat in discutie introducerea Romaniei in cataloagele
de prezentare ale operatorilor de turism de pe piata din aceasta zona. Consider
ca implicarea din ce in ce mai activa a industriei de turism romanesti pentru
promovarea pietei autohtone este o necesitate si sunt convinsa ca rezultatele
nu vor intarzia sa apara. Noi, ca Autoritate de Turism, in cadrul acestui targ,
am oferit spatiu gratuit operatorilor in standul Romaniei. Anul acesta,
operatorii au fost mult mai implicati si cu oferte mult mai diversificate in
special pe partea de incoming”, a adaugat ea.

Citeste si Paralela 45 lanseaza pachete ecoturistice pentru americani la World Travel Market 2014