- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Wizz Air ar putea reveni la Tg. Mures, daca scad taxele

01 Nov, 15:20 • Redactia DailyBusiness
Operatorul aerian low-cost Wizz Air va reveni pe aeroportul din Targu-Mures daca taxele aeroportuare vor fi scazute si vor ramane nemodificate timp de 5 ani, a declarat presedintele Consiliului Judetean Mures, Lokodi Edita Emoke.
Wizz Air ar putea reveni la Tg. Mures, daca scad taxele

„Decizia a fost luata aseara de catre companie. Reprezentantii companiei au trimis o scrisoare cu solicitarile pe care le au si pana luni dimineata asteapta un raspuns ferm”, a declarat joi Lokodi, citata de NewsIn.

Un reprezentant al agentiei de PR care reprezinta Wizz Air a declarat, pentru DailyBusiness, ca discutiile cu aeroportul Cluj-Napoca sunt definitivate, iar in cazul in care negocierile cu aeroportul Targu-Mures vor fi finalizate favorabil, este posibil sa opereze in continuare pe acest aeroport fara a renunta insa la operatiunile din Cluj.

In privinta listei de solicitari prezentate de reprezentantii Consiliului Judetean Mures reprezentantii Wizz Air nu au facut nici un comentariu.

Una dintre cerintele conducerii companiei Wizz Air consta, conform lui Lokodi, in negocierea unui contract pe o perioada de 5 ani, in care taxele aeroportuare sa ramana neschimbate. Compania a si propus pretul pe care este dispusa sa il plateasca: 7,22 euro/pasager.

Directorul aeroportului, Stefan Runcan, a declarat ca este de acord cu reducerea taxei, ceruta de Wizz Air, dar a specificat ca astfel veniturile aeroportului vor scadea si va avea nevoie de subventii de la Consiliul Judetean.

Wizz Air a anuntat luna trecuta ca isi va muta zborurile din Targu Mures la Cluj, pe rutele curente Cluj-Budapesta, Cluj-Roma, Cluj-Barcelona, precum si pe noua ruta Cluj-Londra din 13 noiembrie 2007.

Wizz Air a inceput sa opereze in Targu Mures in iulie 2006 si de atunci conditiile meteorologice nefavorabile, combinate cu incapacitatea aeroportului de a-si imbunatati operatiunile in conditii de vizibilitate redusa, au periclitat in permanenta punctualitatea companiei, cauzand intreruperi, intarzieri si anulari, conform declaratiilor anterioare ale reprezentantilor Wizz Air.

Stefan Runcan a declarat insa ca doar 25% din zborurile Wizz Air au suferit intarzieri din cauza vremii nefavorabile.