- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Wizz Air: Call-centerele lucreaza la capacitatea maxima. Pasagerii pot cere returnarea banilor doar prin intermediul site-ului

21 Apr, 18:16 • Redactia DailyBusiness
Wizz Air transmite pasagerilor care nu au putut calatori sa solicite returnarea banilor doar prin intermediul site-ului, intrucat call-centerele lucreaza la capacitate maxima si se confrunta cu 15% mai multe cereri decat intr-o perioada normala iar solicitarile vor fi onorate in termen de 15 zile.
Wizz Air: Call-centerele lucreaza la capacitatea maxima. Pasagerii pot cere returnarea banilor doar prin intermediul site-ului

„Ne confruntam cu un numar foarte mare de cereri, astfel ca timpii de asteptare sunt mai mari ca de obicei”, au mentionat reprezentantii companiei.

Ei au precizat ca in urma inchiderii spatiilor aeriene europene, Wizz Air a anulat in ultimile 5 zile 842 zboruri dintre care 124 din si spre Romania.

Incepand de miercuri, compania intentioneaza sa opereze toate zborurile din si spre Romania, cu exceptia celor spre Dortmund si Paris Beauvais, aeroporturi care sunt in continuare inchise.

„Este important de stiut faptul ca situatia ramane incerta iar operatiunile Wizz Air sunt afectate de manevrele ocazionale foarte lungi de ocolire a zonelor afectate de norul de cenusa”, au explicat reprezentantii companiei.

Ei le reamintesc pasagerilor ca inainte de a pleca spre aeroport sa verifice site-ul wizzair.com. In cazul in care zborul nu va aparea pe site ca anulat, acesta va fi operat conform orarului de zbor, au explicat ei.

Acestia au mai spus ca pasagerii care doresc sa-si rezerve bilete pentru un alt zbor sunt rugati sa foloseasca doar numerele aferente call-center-ului Wizz Air. Potrivit lor, toti pasagerii ale caror zboruri au fost anulate au primit un e-mail cu numerele de telefon relevante pentru a-si rezerva bilete pentru un alt zbor.

In cazul in care zborul este anulat, pasagerii sunt rugati sa foloseasca site-ul wizzair.com daca doresc returnarea banilor sau daca doresc sa rezerve un bilet pentru un alt zbor sa apeleze call-center-ul, compania solicitand pasagerilor sa aiba rabdare, dat fiind numarul foarte mare de apeluri.