In aceeasi perioada din 2009, P&G a avut un profit net de 4,66 miliarde de dolari.
In intervalul octombrie-decembrie 2010, compania a inregistrat vanzari 21,347 miliarde de dolari, mai mari cu 2% fata de T2 2009, fiind sustinute de majorarea cu 6% a volumului, conform P&G.
Cota de piata a grupului a fost mentinuta sau majorata in 12 din 17 piete importante ale grupului, precum si pentru 16 din cele mai importante 23 de branduri.
In ceea ce priveste primul semestru fiscal, profitul net al Procter & Gamble s-a diminuat cu 19%, la 6,41 miliarde de dolari, in timp ce vanzarile au urcat cu 2%, la 41,47 miliarde de dolari.
P&G are aproximativ 127.000 de angajati, in 80 de tari la nivel mondial.
Procter & Gamble este prezent pe piata din Romania prin intermediul a 4 entitati juridice, care acopera activitati de la productie la activitati de marketing si distributie: Procter&Gamble Marketing Romania (coordoneaza activitatile de marketing pentru Romania si alte 7 piete din regiune), Procter&Gamble Distribution SRL (coordoneaza activitatile de distributie din Romania), Detergenti SA (productie de detergenti si inalbitori in Timisoara) si Procter&Gamble Materials Management (furnizarea de materii prime pentru Detergenti SA).