- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Danone a initiat un program de comunicare interna de 230.000 euro, cofinantat cu bani europeni

23 Nov, 11:25 • Redactia DailyBusiness
Producatorul de lactate Danone Romania a initiat programul de comunicare interna Oxygen, in valoare de 1 milion lei (230.000 euro), cofinantat din Fondul Social European, prin care isi propune sa promoveze prevenirea riscurilor profesionale in randul angajatilor, au anuntat oficialii Danone.
Danone a initiat un program de comunicare interna de 230.000 euro, cofinantat cu bani europeni

Programul consta in trei programe de training si doua campanii de informare. In paralel, vor exista patru puncte multimedia de informare, unde vor fi disponibile materialele utilizate in campanii.

Cele doua campanii de informare se vor desfasura pe suport video si abordeaza teme precum prevenirea accidentelor cauze de cei mai frecventi factori de risc, manipularea manuala a greutatilor, operarea echipamentelor de transport, operatii specifice in manipularea substantelor chimice periculoase si de urgenta.

Proiectul Oxygen a fost demarat in luna august, are o perioada de implementare de 24 de luni.