- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ziar francez, pus la zid pentru ca a ridiculizat momentul \”11 septembrie\” intr-o reclama

08 Sep, 15:59 • Redactia DailyBusiness
Saptamanalul francez Courrier International a fost catalogat de opinia publica internationala drept "ofensiv"si "idiot" dupa ce a scos pe piata o reclama la propriul ziar in care promoveaza "o mai buna intelegere a evenimentelor din lume", facand referire la atacul terorist de pe 11 septembrie 2001. Ziarul sugereaza ca "daca turnurile ar fi fost mai scunde, teroristii sigur ar fi ratat tinta", sub sloganul "invatati sa anticipati".
Ziar francez, pus la zid pentru ca a ridiculizat momentul \11 septembrie\ intr-o reclama

Reclama (foto), care poarta semnatura agentiei Saatchi & Saatchi Franta, are ca scop „promovarea unei intelegeri mai bune a evenimentelor care marcheaza lumea”, insa reactia din presa si bloguri este cu totul alta.

O postare publicata pe un blog american descrie reclama ca fiind „ofensiva si ridicola”, cu comentariul „francezii ne invinovatesc pe noi (n.r. – americanii) pentru atacul terorist, pentru ca nu l-am anticipat. Cum naiba promoveaza chestia asta o mai buna intelegere a evenimentelor?”

Pe un alt blog, autorul sustine ca reclama este un fiasco, fiind „ofensiva si idioata”, adaugand ca intelege care a fost scopul Courrier International: „Intr-un fel, au inovat, a captat atentia si acum toata lumea vorbeste despre ei”.

Printre publicatiile si blogurile de specialitate care au sesizat „derapajul” Courrier International se numara Campaign, AdWeek sau Advertlog.