NEW MEDIA

Cum optimizarea SEO corecta te transforma in brand

28 martie 2016, ora 00:13   | 3 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
laptop2.jpg
Atunci cand ai o afacere, sigur vrei sa rupi gura targului in mediul online.Pe langa un site modern, cu informatie corecta si coerenta, structurata, imagini puternice si un look fresh, trebuie sa ai si o optimizare SEO a site-ului de foarte buna calitate. Insa nu este suficient.

Trebuie sa inveti sa relationezi cu clientii tai, prin intermediul Social Media, sa le raspunzi la intrebari si sugestii, sa faci quiz-uri frecvente pe diferite teme si sa.... ii uimesti in fiecare zi cu informatii noi si utile.

Desi povestea brandului incepe de la un site cu adevarat unic, modern si user friendly, nu uita de faptul ca optimizarea SEO este cea care te ridica sau te coboara in motoarele de cautare.

Desi poate ai un caiet plin cu liste de “TO DO” pe anul in curs, ar trebui sa te apleci si asupra imaginii pe care site-ul tau o are in mediul in online. Pentru ca traim in era digitala, nu uita ca perseverenta si vizibilitatea online este cea care incepe procesul transformarii tale intr-un brand veritabil.

Optimizarea SEO incepe cu definirea ta ca brand

Uneori, este foarte dificil sa afli cine esti. La iAgency, stim cat de suparator este sa iti pui intrebarea “cine sunt?” si sa ramana fara raspuns. De aceea, noi iti vom oferi cateva sfaturi foarte utile prin care tu iti poti creste vizibilitatea in mediul online. Si nu uitam de faptul ca strategia personalizata de optimizare SEO ramane sfanta si ca daca vrei cu adevarat sa ai succes trebuie sa alegi un partener care este dispus si are si cunostintele necesare ca sa te ajute.

Astfel, procesul de SEO ar trebui sa inceapa cu urmatoarele actiuni:
  • Descoperirea brandului – practic, pui in evidenta atuurile produselor/serviciilor tale, intr-o forma clara si concisa, astfel incat sa te detasezi de competitie. Povestea incepe astfel: exista un produs/serviciu care are similaritati cu ceea ce exista deja pe piata. Ca sa ii faci pe consumatori sa te aleaga pe tine, trebuie sa gasesti o cale de a te diferentia de acestia.
  • Creeaza-ti o strategie de diferentiere – cu mesaje targetate catre publicul tau tinta pentru a deveni mai vizibil, mai puternic.
  • creeaza si o conexiune intre tine si consumator – printr-o comunicare interactiva.
  • Construieste o experienta digitala a consumatorilor cu brandul tau – prin povesti unice, prin interactivitate, prin comunicare unitara
  • Creeaza-ti o personalitate unica – prin evidentierea atuurilor produselo/serviciilor pe care le promovezi.
  • Comunica, comunica, comunica – prin comunicate de presa, anunturi, comentarii si postari pe forumuri.

Daca faci toate aceste lucruri, apoi, cerul este limita! Pentru a deveni un competitor de temut, trebuie sa iti imbunatatesti imaginea si sa-ti cresti vizibilitatea, ca apoi sa te bucuri de cresterea vanzarilor si de o baza de clienti solida.

Pe langa umanizarea mesajelor, implicarea ta, impulsurile la actiuni si angajamentul sau fata de tine, important este si feedback-ul pe care clientul ti-l ofera. Practic, de aici porneste o alta misiune importanta, si anume storyteller de brand.

Pe langa optimizarea SEO, pretuieste Social Media

Pentru ca este principalul canal de comunicare prin care poti oferi valoare rapiditatii feedback-ului si, totodata, cel care face diferentierea intre tine si alte branduri. Valoarea lor a crescut odata cu implicarea activa a consumatorului in povestea brandului, care l-a incurajat sa isi scrie impresia traita cu brandul tau, iar Social Media a promovat-o prin share, comment sau un simplu like.

Pentru a deveni si a te pozitiona ca brand, iAgency te sfatuieste sa comunici idei mari, sa ai actiuni indraznete si sa privesti lucrurile dintr-o perspectiva foarte larga, pentru ca oricine sa fie dispus sa se implice si sa iti duca renumele mai departe. Mai mult, poti face add-uri cu mici prezentari de brand, a serviciilor, produselor tale, pentru a cuceri o piata si mai mare si mai activa.

Cel mai important lucru - respecta-ti promisiunea facuta catre public! Apoi sa o promovezi si sa le influentezi decizia de cumparare pentru ca un client/consumator are rolul de marketer si endorser al brandului tau. Astfel, o promisiune clara, coerenta, pe care o respecti pana in panzele albe te va transforma intr-un brand de renume in online.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Andrei a spus:
28/03/2016 11:14
Ok, las o parte titlul, care suna clar americaneste cel putin ca topica, si spicuiesc doar pe ici pe colo: ..."sa ii raspunzi (clientilor tai) la intrebari..." (e mai multi!); "...nu uita ca perseverenta si vizibilitatea online este cea care incepe..." (e mai multe!), "Comunica, comunica, comunica..." - o fi virgula pusa acolo in scris, insa la lectura suna tare urat, la fel ca orice cacofonie; "... poti face add-uri cu mici prezentari de brand, a serviciilor, produselor tale..." (adica "ale", de fapt) si... m-am plictisit. In concluzie, un articol prost scris, plin de barbarisme, insultator la adresa limbii romane. Parerea mea.
 
Valentin a spus:
28/03/2016 12:03
Orice initiativa de acest gen, care educa clientul final, este bine venita. Poate ar fi interesant pentru client sa stie si ce isi asuma un furnizor de SEO. Clientul vine cu bugetul dar cred ca este corect sa stie exact pentru ce plateste. Observ ca se cam evita subiectul.
 
sorin a spus:
28/03/2016 19:39
am incercat sa gasesc un furnizor serios pentru servicii de SEO pentru site-ul meu fabricadejaluzele.ro dar fara succes ! acelasi raspuns platiti mimim 8 luni de zile si apoi apar rezultatele . si daca nu apar ? se returneaza banii ? nuuuu trebuie angajata alt furnizor si tot asa .....
 
Materialele zilei din NEW MEDIA
20 iulie 2016, ora 00:31 in | 595 vizualizari | 0 comentarii
Primul oras inteligent din Romania
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Luni, 25 Iulie 2016, 07:08
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter