- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Site-urile din Trafic.ro pot testa timp de doua luni sistemul de plata prin SMS

03 Mar, 14:11 • Redactia DailyBusiness
Netopia Sistem lanseaza o campanie in cadrul careia site-urile inregistrate in Trafic.ro pot utiliza sistemul de plata prin SMS timp ce doua luni fara sa plateasca nici un comision la tranzactii, si al carei obiectiv este atragerea a 3.000 de site-uri.
Site-urile din Trafic.ro pot testa timp de doua luni sistemul de plata prin SMS

„Ne adresam cu precadere furnizorilor de produse precum licente software, jocuri online, flori, tricouri, bilete, gadgeturi etc sau celor care doresc sa-si monetizeze accesul la serviciile de pe site. De asemenea, plata prin sms este solutia potrivita pentru cei care doresc sa atraga rapid multi sustinatori pentru dezvoltarea comunitatii si diverselor proiecte”, a declarat Antonio Eram, fondator si CEO Netopia.

Inscrierea in campanie se poate face pana pe 23 aprilie pe mobilpay.ro.

Reprezentantii Netopia estimeaza la circa 6.000 numarul site-urilor din Trafic.ro, care pot comercializa produse sau servicii cu plata prin SMS, din care considera ca 50% vor profita de aceasta promotie.

In prezent, circa 600 de site-uri din Romania ofera acest sistem de plata.

Anul trecut, romanii au efectuat 620.000 de plati prin SMS, la o valoarea medie pe tranzactie de 7 euro. Oficialii Netopia, companie care a procesat 80% din aceste tranzactii, estimeaza pentru 2010 o crestere a pietei cu 30%.

„Exista in acest moment peste 21 de milioane de SIM-uri declarate, asadar telefonul mobil poate fi considerat cel mai raspandit mijloc de plata din Romania. Avand in vedere rapiditatea efectuarii platii, fara a fi nevoie de un cont sau card bancar si riscul de frauda inexistent, telefonul mobil devine si cel mai facil instrument de a plati pentru un produs sau serviciu comercializat online”, argumenteaza oficialul Netopia amploarea din ce in ce mai mare a platilor prin SMS.

Netopia System este furnizor de servicii mobile, mesagerie, marketing si comunicare.