ING Bank a a nunțat indisponibilitatea temporară a serviciului Call Center, menționând și dificultăți de logare în Home’Bank. Echipele tehnice au lucrat la remedierea situației împreună cu furnizorul de servicii.
Potrivit ING Bank, la prânz, serviciul Call Center era indisponibil, iar clienții cu urgențe au putut contacta banca prin pagina oficială de Facebook (ING România) sau prin e-mail la adresa [email protected].
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2024/10/ING-1024x576.jpg)
Reprezentanții băncii au cerut scuze pentru dificultățile întâmpinate și au precizat că echipele tehnice lucrează intens la remedierea problemei. De asemenea, utilizatorii au avut dificultăți la logarea în Home’Bank sau ING Business, din cauza unor probleme legate de transmiterea SMS-urilor de autentificare.
Celelalte servicii ale băncii funcționează în parametri normali, a punctat ING: „Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației”, a transmis banca pe pagina sa de informare privind starea serviciilor.
Inițial, banca precizase că sunt probleme parțiale și la POS-urile ING, care afectau tranzacționarea cu cardul. Între timp, problema s-a remediat.
În paralel cu indisponibilitatea Call Center-ului, clienții ING au raportat și dificultăți la logarea în platformele Home’Bank și ING Business. Problemele sunt cauzate de disfuncționalități în transmiterea SMS-urilor de autentificare, necesare pentru logarea în conturile bancare, în special în contextul utilizării autentificării în doi pași, conform normelor PSD2.
Deși aplicațiile nu sunt complet nefuncționale, procesul de accesare poate fi întârziat sau eșuat pentru un număr mare de utilizatori. Utilizatorii pot întâmpina dificultăți la logarea în Home’Bank sau ING Business din cauza unor probleme legate de transmiterea SMS-urilor de autentificare. Celelalte servicii ale băncii funcționează în parametri normali, a precizat banca.
Într-o fază inițială a incidentului tehnic, banca a semnalat și probleme parțiale la POS-urile ING, ceea ce a afectat temporar capacitatea clienților de a efectua tranzacții cu cardul în magazine. Această situație a fost ulterior remediată, conform actualizărilor oferite de instituție, iar funcționarea POS-urilor a revenit la normal.
Vezi și De la lăcătuș la inginer: Cât câștigă un mecanic în România, în funcție de nivelul de pregătire