Action, lanțul olandez de magazine care vinde produse la preț redus, se pregătește să deschidă primele magazine pe piața din România. În același timp, au fost lansate anunțuri de angajare în orașe precum Turda, Oradea, Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Ocna Mureș, Arad, Hunedoara, Simeria, Călan, Deva, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Târgoviște, Ilfov sau București.
Încă din primăvară, reprezentanții au anunțat că primul magazin va fi deschis cel târziu în toamna acestui an, iar recrutările au început din februarie.
„Lumea se confruntă cu un început instabil și incert al anului 2025. În aceste condiții de piață, observăm că consumatorii continuă să revină la noi pentru achizițiile lor zilnice și casnice”, spunea CEO-ul Hajir Hajji.
„Formula noastră unică de produse de înaltă calitate la cel mai mic preț, combinată cu progresul nostru în sustenabilitate, sunt principalii factori ai creșterii noastre rapide și funcționează peste tot.” , a mai adăugat acesta.
Retailerul a deschis 49 de magazine noi, ajungând la un total de 2.967 de magazine în 12 țări.
În fiecare săptămână, Action primește, în medie, un număr de 19,7 milioane de clienți, o creștere de 2,9 milioane față de aceeași perioadă a anului trecut.
Reprezentanții au spus că sunt pe cale să deschidă, în medie, cel puțin un magazin nou pe zi. În total, aproximativ 370 de magazine vor fi adăugate până la finalul acestui an.
Compania își propune să atingă pragul de 3.000 de magazine în al doilea trimestru al acestui an. La data de 5 aprilie, Action a deschis primul magazin în Elveția, a 13-a țară a lanțului.
Magazinul din Bachenbülach, lângă Zurich, a stârnit un mare interes și a înregistrat vânzări record în primele zile.
Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania sau Slovacia, arată Profit.ro.
În același timp, compania are venituri anuale de aproximativ 9 miliarde de euro și un număr de peste 80.000 de angajați.