- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

CEO-ul Horse, companie ce deţine uzina Dacia, crede încă în piaţa automobilelor cu combustie: „Va fi nevoie de tehnologiile de ardere timp de cel puţin 15 până la 20 de ani”

27 Aug, 14:17 • Russo George
Compania Horse Powertrain, rezultată din fuziunea diviziilor de motoare și transmisii ale Renault și Geely, se consolidează ca un actor principal pe piața globală, specializându-se în producția și cercetarea motoarelor cu combustie. În contextul tranziției către mobilitatea electrică, Horse Powertrain își extinde capacitățile, vizând piețele emergente și adoptarea combustibililor alternativi.
CEO-ul Horse, companie ce deţine uzina Dacia, crede încă în piaţa automobilelor cu combustie: Va fi nevoie de tehnologiile de ardere timp de cel puţin 15 până la 20 de ani

Matias Giannini, CEO al companiei, a declarat că Horse Powertrain oferă soluții pentru a răspunde cerințelor pieței globale în domeniul motoarelor cu ardere, subliniind importanța colaborării cu Aramco pentru dezvoltarea de combustibili sintetici și motoare termice utilizate ca range extender pentru propulsia electrică.

„Ne asigurăm că motoarele cu ardere internă vor fi disponibile în număr suficient de mare pentru mulți ani de-acum înainte” a spus Giannini, potrivit Profit.ro.

Cu 19.000 de angajați și 17 unități de producție, compania își propune să furnizeze motoare pentru clienți importanți precum Renault, Dacia, Volvo și Nissan.

„Multe companii au decis să nu mai investească în dezvoltarea și inovarea motoarelor cu ardere și a transmisiilor necesare. Noi creăm mai multă libertate financiară și de personal pentru clienți, pentru ca ei să poată investi în mobilitatea electrică”, a explicat Giannini.

Horse Powertrain a preluat uzina Dacia, unde produce şi motoare hibride

Compania consideră că tehnologiile de ardere vor rămâne relevante timp de cel puțin 15-20 de ani, în special pe piețele emergente unde tranziția la electricitate va fi mai lentă.

„În 2035, cel puțin 50% din toate mașinile nou înmatriculate în lume vor avea un motor cu ardere”, a adăugat CEO-ul Horse Powertrain.

Pe plan local, filiala Horse Romania SRL a raportat venituri de 2,4 miliarde lei în 2023, cu un profit net de 13,2 milioane lei. Compania, care a preluat fosta Uzină Mecanică Dacia, are 1.477 de angajați și continuă să producă motoarele utilizate pe modelele Dacia, inclusiv cele hibride.

Citeşte şi: Uber a primit amendă de 290 milioane de euro. Ce nereguli au fost descoperite în companie

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu caracter electoral ilegal”
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu ...
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ar putea revitaliza zona
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ...
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români mai mulţi bani
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români ...
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre averea familiei mele”
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre ...
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive pentru presă
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive ...
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO pentru fraudă
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO ...
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile și amante”
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile ...
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Scandal în Senat pe tema crizei de apă. Ședință transformată în duel politic între PSD și USR
Scandal în Senat pe tema crizei de apă. Ședință transformată în duel politic între PSD și USR
Ucraina-Rusia: Vladimir Putin afirmă că unele propuneri din planul american de a pune capăt războiului din Ucraina sunt inacceptabile pentru Kremlin
Ucraina-Rusia: Vladimir Putin afirmă că unele propuneri din planul american de a pune capăt războiului ...
România va avea 100.000 de acceleratoare AI la Cernavodă și Doicești. Guvernul a aprobat ca Ministerul Energiei să devină coordonator principal al proiectului de 5 miliarde de euro
România va avea 100.000 de acceleratoare AI la Cernavodă și Doicești. Guvernul a aprobat ca Ministerul ...
Un livrator de mâncare a rămas fără loc de muncă după ce și-a tuns barba
Un livrator de mâncare a rămas fără loc de muncă după ce și-a tuns barba