- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Dacia suferă pierderi după lansarea mașinii electrice de doar 10.000 de euro. Cine este producătorul care face de rușine producătorul de la Mioveni

26 Mar, 18:10 • Alexe Raluca
China joacă un rol esențial într-o eră în care preocuparea pentru mediul înconjurător și inovația tehnologică sunt în centrul atenției. iar un exemplu reprezentativ în acest sens îl constituie BYD Seagull, un vehicul electric mic, dar cu un impact major asupra industriei auto globale. Problema este că impactul negativ este unul foarte mare pentru Dacia.
Dacia suferă pierderi după lansarea mașinii electrice de doar 10.000 de euro. Cine este producătorul care face de rușine producătorul de la Mioveni

BYD Seagull atrage atenția prin prețul său accesibil, care începe de la 69.800 de yuani, adică mai puțin de 10.000 de dolari, făcându-l o opțiune atractivă pentru mulți consumatorii cu venituri mici.

Citește și: Dacia Duster, varianta 2024, acum disponibilă. Cât costă cel mai bun SUV românesc

Dacia suferă pierderi după lansarea mașinii electrice de doar 10.000 de euro

Nu doar prețul competitiv face ca Seagull să fie remarcabil, ci și potențialul său de a schimba industria auto. Pe măsură ce vânzările de vehicule electrice creșteau, BYD își extindea operațiunile la nivel global, contribuind la creșterea semnificativă a profiturilor.

În timp ce vehiculele electrice chinezești, precum Seagull, își găsesc drumul pe piețele internaționale, producătorii auto americani încearcă să țină pasul cu acest trend, iar Dacia, cu siguranță, va pierde teren cu modelul Spring. Există îngrijorări că prezența tot mai mare a vehiculelor electrice chinezești ar putea amenința producția internă și prețurile vehiculelor americane.

Creșterea vânzărilor de mașinilor electrice din China a condus chiar la depășirea gigantului Tesla, transformând BYD în cel mai mare producător din lume la sfârșitul anului 2023. BYD Seagull, cunoscut și sub numele de BYD Dolphin Mini în America Latină, impresionează prin eficiență și calitate. Cu o autonomie de până la 190 de mile cu o singură încărcare și o construcție simplă, dar fiabilă, acesta devine o opțiune atractivă pentru mulți consumatori.

Cu toate acestea, pe măsură ce producția chineză de vehicule electrice continuă să crească, politicienii și liderii din industria auto din întreaga lume își exprimă îngrijorarea cu privire la impactul acestei creșteri asupra industriei auto locale. În Statele Unite și în Europa, preocupările referitoare la competiția chineză și la importurile de vehicule electrice fabricate în China au devenit din ce în ce mai mari.

Citește și: Primele prețuri pentru Dacia Spring. Cât costă o astfel de mașină