- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Renault vrea sa vanda anul acesta 900 de Laguna 3 in Romania

14 Mar, 12:52 • Redactia DailyBusiness
Renault Romania si-a propus sa vanda in acest an, pe piata locala, peste 900 de unitati Laguna 3, a declarat Jacques Daniel, directorul comercial al companiei.
Renault vrea sa vanda anul acesta 900 de Laguna 3 in Romania

Comercializarea modelului va incepe din 17 martie, cand va avea loc lansarea comerciala pe piata romaneasca.

Laguna 3, care a avut lansarea oficiala in Romania pe 11 martie 2008, va fi disponibila pe piata autohtona in doua variante: Berlina si Break. Laguna 3 Berlina va beneficia de trei niveluri de echipare si cinci variante de motorizare, iar modelul Break va fi disponibil in doua modele de echipare, cu trei tipuri de motorizari.

Laguna 3 va beneficia de o garantie de trei ani in limita a 150.000 km (fara limita in primii doi ani).

Pe de alta parte, directorul comercial al Renault a afirmat ca principalii concurenti ai Laguna 3 sunt Volkswagen Passat, Ford Mondeo si Peugeot 407.

Renault a anuntat anterior lansarea, in a doua jumatate a acestui an, pe piata din Romania, a primului sau autovehicul SUV, numit „Koleos”.

Compania se asteapta ca vanzarile pentru cele doua versiuni ale Laguna 3 si SUV sa ajunga la cateva mii de unitati.

Renault, lider pe piata auto romaneasca

Potrivit lui Jacques Daniel, grupul Renault este lider pe piata auto din Romania de mai bine de 9 ani, cu o cota de piata de 40%, ce include si vanzarile de automobile Dacia.

Renault a comercializat pe piata autohtona de automobile, in 2007, aproximativ 30.000 de unitati, ceea ce a ajutat grupul sa se pozitioneze pe locul 6 la nivel mondial in privinta vanzarilor.

Compania detine in Romania 40 de dealeri parteneri, 53 de puncte de vanzare si 42 de unitati de service.

In 2007, profitul net al Renault a scazut cu 7,6%, la 2,734 miliarde euro, fata de performanta de 2,960 miliarde euro inregistrata in 2006. Grupul si-a confirmat tintele stabilite pentru 2008, privind obtinerea unei marje operationale de 4,5% si o crestere de peste 10% a vanzarilor fata de 2007.