- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Cum a ajuns Georgiana Ghiciuc să creeze un business de succes, de la 0. A renunțat la jobul sigur din Germania pentru a-și încerca norocul în România

05 May, 15:37 • Fundeanu Madalina
Georgiana Ghiciuc, românca care a renunțat la un job sigur în Germania pentru a reveni în țară și a-și începe propria afacere. Business-ul s-a născut din pura pasiune pe care a avut-o mereu: pantofii.
Cum a ajuns Georgiana Ghiciuc să creeze un business de succes, de la 0. A renunțat la jobul sigur din Germania pentru a-și încerca norocul în România

Georgiana Ghiciuc și-a dorit să-și transforme complet viața, idee care a condus-o la un business născut din pasiunea ei pe care a avut-o dintotdeauna – pantofii. Locuia în Berlin, iar o schimbare importantă pentru ea a fost şi revenirea în ţară, relatează Business Magazin.

Georgiana Ghiciuc: business născut din pasiune

„După 14 ani de lucrat în servicii, m-am hotărât că ar fi frumos să schimb radical macazul şi să mă ocup de pasiunea mea dintotdeauna – pantofii. Pur şi simplu m-am întrebat ce aş face în viaţă dacă ar fi să aleg ceva ce mă pasionează cu adevărat şi am ajuns la ideea de pantofi cu toc”, povesteşte Georgiana, fondatoarea MAD Shoes.

Astfel, a renunțat la Germania pentru România, iar aici a găsit un furnizor local care lucrează pantofii manual.

Pantofii sunt realizați din satin, cu accesorii lucrate de artişti români şi internaţionali, ceea ce face ca fiecare model să fie unic. Micile detalii sunt făcute din sticlă sau porţelan, iar în plan sunt şi unele din metal pentru colecţiile viitoare. Femeia a pornit pe acest drum în toamna anului 2023 și nu cunoştea mai deloc domeniul în care a intrat, ceea ce a fost o reală provocare.

Totuși, Georgiana Ghiciuc învaţă permanent despre ce înseamnă producţia de pantofi şi îşi formează deja ochiul astfel încât să recunoască din prima un pantof lucrat excelent. De asemenea, și marketingul reprezintă o provocare.

„Oricine poate produce pantofi, dar dificultatea majoră este să-i vinzi. Poziţionarea şi definirea unei pieţe exacte e problema cu care se luptă cele mai multe branduri. Şi, deşi suntem experţi în marketing B2B, marketingul direct către consumator e cu totul altă poveste. Mărturisesc că poziţionarea acestui gen de produs într-o piaţă ultracompetitivă nu e deloc uşoară.”, declară Georgiana Ghiciuc.

Citește și: Povestea tinerei care a dat Marea Britanie pe România, unde a dezvoltat mai multe businessuri de succes: „M-a fascinat ideea de a construi de la zero şi de a aduce inovaţie în afaceri”

Georgiana Ghiciuc, fondatoarea MAD Shoes
Georgiana Ghiciuc, fondatoarea MAD Shoes

Experienţa Georgianei Ghiciuc este în comunicare şi marketing digital, căci a urmat un master de profil în Franţa, pe lângă un doctorat în comunicare politică. În anul 2014, românca a fondat o mică agenţie de marketing digital şi employer branding – Beaglecat, iar în Germania a lucrat în calitate de consultant în marketing şi cultură organizaţională.

Astfel, cunoştinţele sau experienţa în promovare nu-i sunt străine. Georgiana Ghiciuc mai adăugat o investiţie estimată la peste 30.000 de euro în ultima jumătate de an şi a ajuns cu MAD Shoes în punctul în care munceşte la consolidarea brandului pe o piaţă deja aglomerată.

„Suntem implicate eu şi colega mea din agenţia de marketing şi lucrăm cu o serie de colaboratori. Partea de producţie am externalizat-o către fabrica din Bucureşti. Noi gândim numai designul şi ţinem legătura cu furnizorii.”

Georgiana Ghiciuc spune că MAD Shoes este un brand special pentru femeile cărora le plac produsele de lux, dar care vor să se diferenţieze în mulțimea de opţiuni pe care le oferă piaţa, femei care vor să adopte uneori ţinute mai îndrăzneţe.

„De aceea pantofii noştri, în ediţie limitată, lucraţi cu artişti naţionali şi internaţionali, pot fi purtaţi şi de femeile din zona corporate, şi de cele care îşi doresc să faca din modă un statement.”

Producţia unei perechi de pantofi MAD Shoes costă aproximativ 100 de euro, sumă la care se adaugă costurile cu care vin accesoriile, ambalajul şi toată munca de marketing.

„Ne dorim ca anul acesta să ajungem la piaţa noastră ţintă în măsură cât mai mare – femeile din Europa de Vest. Şi să punctăm mai clar viziunea brandului: aceea de a aduce împreună măiestria pantofilor handmade şi creativitatea artiştilor plastici.”, spune Georgiana Ghiciuc, întrebată ce își dorește mai departe.

Vezi și: De la fotbal, la business! Cum a ajuns Adrian Simionescu, fost jucător, să lucreze pentru una dintre cele mai mari companii din România

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Rusia vrea ca NATO să nu-și mai respecte promisiunile făcute în 2008 la București: „Este inacceptabilă”
Rusia vrea ca NATO să nu-și mai respecte promisiunile făcute în 2008 la București: „Este inacceptabilă”
Ele sunt cele mai bogate femei din lume. Pe locul 5 se află fosta soție a lui Jeff Bezos. Cine este în fruntea clasamentului
Ele sunt cele mai bogate femei din lume. Pe locul 5 se află fosta soție a lui Jeff Bezos. Cine este ...
Victor Ponta îl desființează pe Nicușor Dan după ninsorile din Capitală: ”Are voie. E nesimțirea tipică”
Victor Ponta îl desființează pe Nicușor Dan după ninsorile din Capitală: ”Are voie. E nesimțirea ...
Horoscop 17-23 februarie 2025 cu Cristina Demetrescu. O săptămână marcată de confuzie. Karma își face simțită prezența
Horoscop 17-23 februarie 2025 cu Cristina Demetrescu. O săptămână marcată de confuzie. Karma își ...
Crin Antonescu le cere politicienilor să dea explicații SUA privind anularea alegerilor: „Până la alegerea unui nou preşedinte, e foarte dificil şi pentru parteneri să înţeleagă încotro se va îndrepta România”
Crin Antonescu le cere politicienilor să dea explicații SUA privind anularea alegerilor: „Până ...
„Pentru ce mai muncim?”. Suma colosală plătită de un român din Germania ca să-și schimbe chiria
„Pentru ce mai muncim?”. Suma colosală plătită de un român din Germania ca să-și schimbe ...
Ce a putut să pățească Elena Merișoreanu la o nuntă: „A intervenit și socrul, un om de nota 10. A zis că îmi taie porcul”.
Ce a putut să pățească Elena Merișoreanu la o nuntă: „A intervenit și socrul, un om de nota ...
ANPC a închis 45 de restaurante și fast-food-uri din Mall Băneasa. Hipermarket-ul Carrefour, închis și el din cauza neregulilor descoperite
ANPC a închis 45 de restaurante și fast-food-uri din Mall Băneasa. Hipermarket-ul Carrefour, închis ...
Primăria Sectorului 1 plătește 20.000 de euro zilnic drept „taxă de așteptare a zăpezii”. Costurile totale depășesc 2 milioane de euro
Primăria Sectorului 1 plătește 20.000 de euro zilnic drept „taxă de așteptare a zăpezii”. Costurile ...
Șoșoacă nu se lasă. Spune că va candida pentru Cotroceni și că a strâns aproape toate semnăturile. ”Dacă vreți schimbare, nu aveți decât partidul S.O.S. România și pe Dumnezeu cu care suntem”
Șoșoacă nu se lasă. Spune că va candida pentru Cotroceni și că a strâns aproape toate semnăturile. ...
Cele 2 zodii care vor avea portofelele pline de bani în martie 2025
Cele 2 zodii care vor avea portofelele pline de bani în martie 2025
Ce amenzi poți primi dacă nu cureți zăpada din fața locuinței sau sediului firmei. Autoritățile au luat măsuri drastice
Ce amenzi poți primi dacă nu cureți zăpada din fața locuinței sau sediului firmei. Autoritățile ...
Care este cea mai mare pensie din România. Suma este uriașă și nu vorbim despre o pensie specială!
Care este cea mai mare pensie din România. Suma este uriașă și nu vorbim despre o pensie specială!
Un bărbat a câştigat la Loto, dar şi-a distrus viața în mai puţin de 10 ani
Un bărbat a câştigat la Loto, dar şi-a distrus viața în mai puţin de 10 ani
Toate biletele la FCSB-PAOK au fost vândute. Gigi Becali a dat lovitura: „Am făcut un milion de euro”
Toate biletele la FCSB-PAOK au fost vândute. Gigi Becali a dat lovitura: „Am făcut un milion de euro”
Austeritatea nu e pentru toți! Șefii CFR și-au majorat indemnizațiile cu peste 3.000 de lei, deși cele mai vizibile „performanțe” ale companiei sunt întârzierile de sute de minute ale trenurilor
Austeritatea nu e pentru toți! Șefii CFR și-au majorat indemnizațiile cu peste 3.000 de lei, deși ...
Vânzările Decathlon România au explodat de peste 3 ori în ultimii 10 ani datorită apetitului în creștere al românilor pentru sport
Vânzările Decathlon România au explodat de peste 3 ori în ultimii 10 ani datorită apetitului în ...
Gigantul german Continental, care a investit peste 2,3 miliarde de euro în activitățile din România, anunță mii de concedieri. De unde vor fi dați afară cei mai mulți angajați
Gigantul german Continental, care a investit peste 2,3 miliarde de euro în activitățile din România, ...