First Bank și subsidiara locală a Intesa Sanpaolo au continuat să funcționeze separat aproape doi ani, până la finele lunii trecute, când achiziția primeia de către grupul italian a fost finalizată.
Citește și: O celebră bancă privată a dat faliment, nu mai făcea față datoriilor. Măsura la care apelează statul iranian
Cele două bănci au anunțat că între 31 octombrie și 2 noiembrie, adică de vineri până duminică, unele servicii și funcționalități vor fi sistate pentru finalizarea fuziunii, în care Intesa a absorbit First Bank. Doar că perioada de nefuncționare a serviciilor s-a prelungit și luni, după cum reclamă clienții.
Reprezentanții băncii spun că au existat probleme cu internet bankingul, dar că acestea s-au rezolvat. „Vă mulțumim pentru solicitare și pentru interesul acordat procesului de integrare. În primul rând, dorim să menționăm că toate sucursalele noastre sunt pe deplin operaționale. Totuși, ne confruntăm cu un trafic excepțional, pe care încercăm să îl gestionăm prin toate canalele disponibile.
În urma migrării sistemelor IT din weekend, am identificat dificultăți izolate legate de activarea cardurilor, în special în ceea ce privește recepționarea codului PIN prin SMS. SMS-urile au fost trimise anterior către clienți cu o perioadă de valabilitate de 7 zile, care a expirat astăzi. Pentru clienții care nu au validat codurile în termenul de valabilitate, distribuim noi coduri PIN prin: comunicare individuală, contactarea call center-ului sau sucursale.
Dorim, de asemenea, să vă informăm că înrolarea noilor clienți în serviciile de mobile și internet banking funcționează acum în parametri normali. Monitorizăm continuu performanța sistemelor în timp real și intervenim prompt acolo unde este necesar pentru ca experiența utilizatorilor să revină cât mai rapid la nivelul așteptărilor.
Mesajul nostru către clienți este unul de încredere și apreciere: cardurile sunt funcționale, iar echipele noastre tehnice lucrează intens pentru a asigura o experiență bancară cât mai fluidă. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și le mulțumim clienților pentru răbdare și înțelegere în această perioadă de tranziție!„, au declarat reprezentanții băncii pentru Profit.ro.