Lidl România lansează una dintre cele mai ample campanii sezoniere din acest an, introducând 90 de produse noi în gama Deluxe, disponibile exclusiv în perioada sărbătorilor de iarnă. Retailerul german a început deja să aducă la raft aceste articole în ediție limitată, care vor fi distribuite treptat în toate magazinele din țară pe parcursul lunilor noiembrie și decembrie, în cadrul programului obișnuit de aprovizionare.
Te-ar mai putea interesa și: Produsul mult așteptat de români este vândut de Lidl cu doar 249 de lei. Se găsește până pe 19 octombrie 2025
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/07/lidl-11-1024x576.jpg)
Noua selecție Deluxe include preparate gourmet și specialități internaționale destinate meselor festive, dar și produse dezvoltate în colaborare cu furnizori români. Printre noutățile cu specific internațional se numără somonul sălbatic în foietaj cu spanac și sos de mărar, coastele de vită gătite lent cu sos bourbon, cannelloni cu foie gras și trufe, cartofii gratinați cu roșii și mozzarella, precum și deserturi premium precum profiterol cu cremă de fistic. Aceste produse au fost concepute pentru consumatorii care caută preparate sofisticate, cu arome elaborate și timp redus de pregătire.
Pe zona locală, Lidl extinde parteneriatele cu producătorii români și aduce în gama Deluxe Salamul de Sibiu maturat 100 de zile, realizat după metode tradiționale, precum și Mierea cremă cu fructe de pădure, un mix de miere și fructe românești precum afinele, coacăzele și zmeura. Oferta locală este completată de deserturi deja populare, precum macarons cu fistic sau zmeură, eclere în diverse variante – de la caramel și gianduja la mango și cocos – și sortimente de ciocolată premium inspirate din conceptul „Dubai”.
Lidl afirmă, într-un comunicat oficial, că strategia sa rămâne orientată către susținerea producătorilor români și diversificarea ofertei sezoniere pentru perioada sărbătorilor. Compania subliniază că aceste colaborări întăresc lanțul de furnizori locali și răspund cererii tot mai mari pentru produse premium și sortimente tradiționale.