- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Meta face schimbări de proporții! 14$ pentru Instagram și 17$ pentru Facebook!

04 Oct, 12:45 • Oprea Alina
Cum ar fi să plătiți pentru a utiliza Facebook sau Instagram? Acestea sunt niște măsuri pe care Meta dorește să le pună în aplicare cu scopul de a rămâne fără reclame țintite.
Meta face schimbări de proporții! 14$ pentru Instagram și 17$ pentru Facebook!

Digitalizarea a avansat foarte mult, iar oamenii au devenit dependenți de tot ceea ce înseamnă platforme sociale, platforme de streaming, iar lista poate continua. Meta va face anumite schimbări care vor schimba percepțiile oamenilor, anume introducerea plății pentru utilizarea Instagram și Facebook fără reclame țintite. Stabilirea prețurilor ar fi aproximativ de 14$ pentru Instagram și 17$ pentru Facebook, este ceea ce relatează Financial Times, conform celor de la Ziarul Financiar. Schimbarea va fi inevitabilă, din câte comunică cei de la Meta, astfel că în câteva săptămâni va trebui să se efectueze o plată în cazul în care se dorește utilizarea acestor platforme fără reclamele deranjante.

Află mai multe despre: Meta lansează un nou instrument AI capabil să transforme texte în muzică și conținut audio

Există alte platforme care au aplicat această măsură?

Această formă de plată care oferă anumite privilegii este deja aplicată în rândul altor platforme Social Media. Spre exemplu, Snapchat este una dintre cele mai folosite platforme de către adolescenți și nu numai, iar aceștia plătesc o anumită sumă pentru a beneficia de anumite privilegii, dar și să scape de reclame. Tiktok este o altă platformă extrem de utilizată care testează această măsură și oferă navigarea utilizatorilor fără reclame.

Meta
Meta

Are Meta probleme?

Protecția datelor personale ale utilizatorilor este foarte importantă, ceea ce a evidențiat și Uniunea Europeană în cadrul justiției de la Luxemburg. Meta este obligată să se supună unei decizii cu privire la această problematică, deoarece Curtea a evidențiat un lucru îngrijorător: Meta nu poate să justifice folosirea datelor personale pentru publicitate țintită, doar cu acordul lor. Singura modalitate posibilă pe care Curtea a propus-o către Meta a fost aplicarea unui abonament.

„Drepturile fundamentale nu sunt de vânzare. Asta înseamnă că doar cei bogaţi îşi pot folosi drepturile.”, a declarat Max Schrems, conform celor de la Ziarul Financiar.

Află mai multe despre: Threads, aplicația lansată de Meta, cea mai rapidă ascensiune din toate timpurile. A ajuns la 100 de milioane de utilizatori în doar cinci zile