Produsele de la Lidl nu vor mai fi la fel. Compania se alătură unei strategii globale pentru a combate schimbările climatice, pierderea biodiversității și riscurile asociate alimentației nesănătoase. Aceste măsuri vor afecta atât România, cât și celelalte 30 de țări în care compania activează.
Practic, Lidl își propune să reducă dependența de produsele pe bază de carne, ouă și pește, şi va pune un accent deosebit pe creșterea utilizării surselor de proteine vegetale, cum ar fi leguminoasele, nucile și semințele, în locul produselor de origine animală. Astfel, până în 2030, compania intenționează ca 20% din toate cerealele vândute să fie cereale integrale. În fiecare categorie de produse va exista cel puțin o opțiune bazată pe cereale integrale, pentru a încuraja alegerile mai sănătoase. Produsele vegane vor deveni mai accesibile, pentru a sprijini un stil de viață sănătos și sustenabil, scrie stiridiaspora.ro.
Citeşte şi: Patru zodii care vor câştiga bani şi vor fi protejate de divinitate până la 1 februarie 2025
Noua direcție a retailerului se bazează pe modelul de dietă a sănătății planetare (Planetary Health Diet – PHD), dezvoltat în 2019 de 37 de cercetători de renume mondial. Acest model nutrițional propune o schimbare globală în alimentație, menită să asigure sănătatea populației și să protejeze resursele naturale ale planetei până în 2050. În cadrul acestei diete, accentul se pune pe consumul predominant de fructe, legume, cereale integrale, leguminoase, nuci și uleiuri vegetale, alimente recunoscute pentru beneficiile lor atât asupra sănătății, cât și asupra mediului.
Citeşte şi: Lista completă a alimentelor care nu se congelează. Ce se întâmplă, de fapt, atunci când le dezgheţi
Schimbările pot genera reacții mixte în rândul clienţilor. Este probabil ca cei preocupați de sănătate să aprecieze diversificarea gamei de produse sănătoase și accesibile, în timp ce cei tradiționaliști ar putea fi sceptici în privința reducerii produselor clasice pe bază de carne, pește sau ouă.