- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Se fac angajări la IKEA! Compania anunță o campanie de recrutare în masă pentru noul magazin

10 Oct, 11:18 • Cornel Ghimeșan
Mare lanț de magazine IKEA urmează să mai deschidă un sediu în România la Timișoara. În acest sens compania va realiza angajări în masă, fiind posturi disponibile și pentru refugiații ucraineni.
Se fac angajări la IKEA! Compania anunță o campanie de recrutare în masă pentru noul magazin

Deschiderea noului magazin IKEA la Timișoara este precedată de integrarea forței de muncă loaclă, iar ăn acest sens sunt deschise o serie de posturi și pentru refugiații urcaineni. De asemenea, IKEA dorește să mențină prețurile actuale, ba chiar să extindă ofertele și la alte produse.

„Recrutarea în masă nu a început încă, însă avem deja locuri de muncă disponibile pentru toți cei care doresc să ni se alăture. Cu ajutorul partenerilor noștri, încurajăm refugiații să aplice și să intre in procesul nostru standard de recrutare” au declarat reprezentanții IKEA.

Te-ar putea interesa și: După Lidl și Dedeman vrea sa închidă magazinele mai devreme de teama facturilor la energie! „Analizăm ideea de a închide mai devreme”

Mai mult, arată aceștia, în cadrul IKEA Timișoara va fi demarat și proiectul de formare profesională dedicat refugiaților, intitulat „Abilități pentru angajare”. Prin acest proiect cei de la IKEA, își propun să faciliteze integrarea refugiaților în comunitate, ajutându-i pe aceștia să dobândească noi cunoștințe și abilități profesionale prin care să își găsească mai ușor un loc de muncă.

De asemenea, transmit reprezentanții companiei, planul companiei este de a începe recrutarea în masă pentru restul locurilor de muncă vacante la finalul acestui an.

Angajări în masă la IKEA

Se fac angajări la IKEA! Compania anunță o campanie de recrutare în masă pentru noul magazin
Se fac angajări la IKEA! Compania anunță o campanie de recrutare în masă pentru noul magazin

„Căutăm colegi în mai multe departamente, cum ar fi cele de vânzări, logistică, design interior, restaurantul IKEA, serviciul de relații cu clienți, casieri, mentenanță, precum și securitate și sănătate în muncă”, mai transmit aceștia.

Totodată, cei de la IKEA explică că, deși în ultimii ani au existat diferite provocări, cum ar fi pandemia de Covid-19, războiul din Ucraina și instabilitatea iscată de acesta și creșterea prețurilor la materii prime și transporturi, accesibilitatea rămâne esențială pentru companie. Astfel, retailerul reamintește faptul că, începând cu 1 octombrie, anumite produse din gamele sale beneficiază de prețuri mai mici cu până la 20%, în acest sens compania selectează cele mai vândute produse. Nu în ultimul rând compania va încerca să mențină această ofertă cât mai mult timp, dar și să o extindă la alte produse, pentru ca ele să fie accesibile cât mai multor oameni.

Alte articole: Norvegienii ar putea prelua Petrom. Austriecii sunt dispuși să sacrifice OMV ca să nu mai fie dependenți de gazul rusesc

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult