Astăzi, 26 iunie, de Ziua Mondială a Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Trendyol, unul dintre cele mai cunoscute marketplace-uri internaționale de e-commerce, a anunțat că a atins 1.000 de comercianți parteneri români pe platformă. Cei mai mulți dintre aceștia sunt reprezentanți de IMM-uri. Asta, la numai șase luni de la lansare procesului de înrolare locală.
„Suntem extrem de încântați că am integrat 1.000 de comercianți și branduri românești în doar șase luni. Acest prag ilustrează faptul că platforma noastră oferă o oportunitate reală pentru afacerile locale, indiferent de dimensiune, de a-și dezvolta activitatea atât în România, cât și pe piețe externe. Pe măsură ce acești comercianți își încep parcursul alături de noi, ne angajăm să le oferim sprijin constant, instrumentele necesare și investiții continue în infrastructură și marketing aici, în România, pentru a-i ajuta să aibă succes și, în cele din urmă, să contribuie la o ofertă locală solidă și foarte relevantă pentru clienții români,” a declarat Irem Yılandil (foto), Head of International Expansion, Trendyol Group.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/06/TRENDYOL-1024x576.jpg)
Citește și: Gigantul Trendyol are încredere în piața din România! Noul sediu și zeci de joburi disponibile
Trendyol susține că le oferă comercianților locali acces la o bază de clienți în creștere în regiune, de peste 2,3 milioane de utilizatori în prezent, dar și sprijin care include oportunități de marketing și promovare. Procesul de înrolare a comercianților români s-a lansat în decembrie 2024, după ce prima campanie de Black Friday a Trendyol în România a avut succes.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/06/TRENDYOL-5-1024x576.jpg)
„Pe fondul interesului crescut și al numărului tot mai mare de cereri de înscriere, ritmul de listare pe platformă s-a accelerat semnificativ în ultimele două luni – doar în luna mai, peste 500 de comercianți parteneri locali au fost integrați. În prezent, un comerciant poate deveni activ pe platformă, în medie, în mai puțin de o săptămână”, conform Trendyol.
Până acum, comercianții români reprezintă în jur de 15% din volumul total al business-ului Trendyol în România, iar până la finalul acestui an, compania își propune să ajungă la 5.000 de comercianți și branduri locale.