Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase și vinuri din România, își consolidează expansiunea internațională printr-o intrare oficială pe piața din Polonia. Mișcarea a fost realizată printr-un parteneriat de distribuție cu compania Trend Spirits și marchează o nouă etapă strategică în planurile de dezvoltare ale grupului, parte a Nawaf Salameh Family Office, potrivit bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Atac masiv al Rusiei asupra Ucrainei, la granița cu Polonia. Avioane poloneze și aliate, ridicate de urgență
Primul produs disponibil pe piața poloneză este Alexandrion 5 Stele, care a ajuns deja în rețeaua retailerului Dino. Alte branduri din portofoliu urmează să fie introduse treptat. Președintele companiei, Antonio Salameh, consideră această extindere „un pas firesc în evoluția grupului în Europa Centrală și de Est”.
Salameh a evidențiat și rezultatele remarcabile obținute la nivel global. În 2024, Alexandrion Group a vândut 16,6 milioane de sticle de brandy, într-un context în care piața globală a acestei băuturi a atins o valoare de 31 miliarde de dolari și continuă să crească în 2025. Președintele grupului subliniază că brandy-ul se dovedește o categorie rezilientă, cu un potențial solid de creștere, fiind susținut de tendința de premiumizare și de preferința consumatorilor pentru produse autentice și cu tradiție.
În Polonia, consumatorii arată o apreciere tot mai mare pentru băuturile învechite și rafinate, ceea ce creează un context favorabil pentru Alexandrion Group, care mizează pe produse cu tradiție și calitate ridicată.
Te-ar mai putea interesa și: Carrefour a vândut aproape 1.200 de magazine din Italia și se pregătește să iasă din Polonia. Cum arată situația în România