- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

Ascendența producției de vinuri Purcari face deschiderea la Bursă: „Mai avem spaţiu de creştere, deci dezvoltăm canale de vânzări, lărgim numărul de produse pe care le livrăm, ne dezvoltăm geografic.”

27 Sep, 15:12 • Stefan Simion
Producția Purcari pare a fi într-o creștere continuă, astfel că și rapoartele efectuate de către Eugeniu Baltah spun același lucru. Extinderea geografică, spațiul de creștere în care se află producția de vinur face deschiderea la Bursă.
Ascendența producției de vinuri Purcari face deschiderea la Bursă: „Mai avem spaţiu de creştere, deci dezvoltăm canale de vânzări, lărgim numărul de produse pe care le livrăm, ne dezvoltăm geografic.”

Eugeniu Baltag rămâne optimist în ceea ce privește creșterea profitului producției de vinuri Purcari, dat fiind faptul că anul 2023 a înregistrat un profit de 25,5 milioane de lei, o ascendență de 22% față de anul 2022. Acesta se va concentra, în continuare asupra a ceea ce înseamnă creșterea numărului produselor, după cum a declarat și el pentru Ziarul Financiar.

„Anul acesta, recolta a început bine. Umiditatea în sol este suficientă, viţa-de-vie s-a dezvoltat fără întârzieri, un pic mai dificil a fost acest val de căldură pe care l-am resimţit cu toţii la sfârşit de august.”, a declarat Eugeniu Baltag.

Eugeniu Baltag, reprezentantul PURCARI
Eugeniu Baltag, reprezentantul PURCARI

Vezi și: https://www.dailybusiness.ro/stiri-interne/companiile-de-stat-listate-la-bursa-afectate-de-planul-de-austeritate-364267/

Noul segment al Purcari

Grupul de producție Purcari a înregistrat venituri colosale, aproximativ 161,4 milioane de lei, reflectând creșterea care a avut loc în anul 2023 față de anul 2022. Purcari a creat și un nou segment, acesta fiind unul de servicii de management al reciclării deșeurilor, întrucât la veniturile totale s-au adăugat circa 13,2 milioane de lei.

„Mai avem spaţiu de creştere, deci dezvoltăm şi diversificăm canale de vânzări, lărgim numărul de produse pe care le livrăm, ne dezvoltăm geografic. România nu este o piaţă uşoară, unde deja am atins anumite rezultate care, câteodată, sunt mai uşor de atins, dar mai greu de menţinut. Ne dorim să avem o cotă de piaţă cât mai mare în România, iar aici mergem cu mai multe branduri.”, a declarat reprezentantul Purcari.

Purcari

face parte din primele cinci cele mai ridicate creșteri ca și indice BET datorită dinamicii sale de peste 40%. Dat exorbitante au apărut în urma unui raport conform căruia lichiditatea a ajuns la 76 de milioane de lei, iar capitalizarea la 510 milioane de lei. Purcari are o creștere grandioasă din punct de vedere al cifrelor raportate, dat fiind faptul că s-a anunțat și deschiderea la bursă: acțiunile WINE sunt pe plus cu 50,3%, pe tranzacții de 58 de milioane de lei.

„Creşterea pe care o vedeţi în S1 vine din doi factori, două treimi din ea venind din volume, iar o treime din creşterile de preţ pe care le-am realizat de-a lungul timpului deoarece toţi am simţim ritmul inflaţionist din ultima perioadă (…) Pe de altă parte, investim şi în capacităţile de producţie.”, declară Eugeniu Baltag

Vezi și: https://www.dailybusiness.ro/stiri-interne/motivul-pentru-care-cel-mai-mare-antreprenor-de-la-bursa-de-valori-bucuresti-nu-a-subscris-actiuni-hidroelectrica-compania-este-supraevaluata-358151/

Urmărește Daily Business pe Google News
Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult