Până la ora 14:10, PayU GPO România raportase un total de 514 milioane RON, obținuți din aproximativ 889.000 de tranzacții, procesate cu succes, dintre care circa 70% au fost plăți cu un singur click.
Coșul mediu de cumpărături a atins 580 RON, de aproape trei ori mai mult decât într-o zi normală, iar coșul mediu în rate a urcat la 950 RON, aproape dublu față de o zi obișnuită.
Cele mai cumpărate categorii de produse sunt cosmeticele, produsele FMCG, articolele pentru copii, produsele IT&C și cele de tip home & deco.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/11/Black_Friday.jpeg)
Astfel, 49% dintre români anunțau că vor plăti online cu cardul, 9% intenționau să cumpere cu cardul, dar prin rate online, 7% aleseseră plata cu portofele digitale, iar 2% au optat pentru soluții de tip Buy Now, Pay Later.
Studiul de piață, realizat împreună cu Reveal Marketing Research și desfășurat în octombrie 2025, pe un eșantion reprezentativ de peste 1.000 respondenți, indica faptul că de Black Friday 2025 intenția de cumpărare se menținea ridicată, iar consumatorii se pregăteau din timp, stabiliseră bugete clare și urmăreau ofertele preferate chiar înainte de startul campaniei.
Potrivit cercetării, bugetul mediu alocat pentru cumpărăturile de Black Friday a fost de circa 1.100 lei, cu valori mai mari în rândul persoanelor cu vârste între 30 și 39 de ani și venituri lunare cuprinse între 3.000 și 8.000 de lei.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/11/Black-Friday-2025.jpeg)
Femeile și bărbații manifestă un interes relativ egal pentru cumpărături, însă preferințele diferă: femeile sunt mai orientate către produse de modă, frumusețe și decorațiuni, în timp ce bărbații se concentrează pe categoriile IT&C și auto.Cele mai populare categorii de produse în România sunt IT&C (50%), modă și accesorii (47%), frumusețe și sănătate (42%) și casă & deco (36%).
Alte segmente cu potențial ridicat potrivit studiului PayU GPO – Black Friday 2025 sunt produsele pentru copii (24%), FMCG (24%), călătoriile și experiențele (23%), mâncarea livrată acasă (15%), auto (11%) și asigurările (10%).