- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

DEICHMANN România, succes în afaceri în 2022. Compania a vândut aproape 4 milioane de perechi de pantofi anul trecut

17 May, 10:39 • Andrei Alina
DEICHMANN România a anunțat că a încheiat anul 2022 cu o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 32%, ajungând la 594,85 de milioane de lei, scrie Economica.net. A crescut și numărul pantofilor vânduți de DEICHMANN anul atrecut: numărul de perechi de încălțăminte vândute a fost de aproximativ 3,97 de milioane în 2023.
DEICHMANN România, succes în afaceri în 2022. Compania a vândut aproape 4 milioane de perechi de pantofi anul trecut

DEICHMANN activează în România din 2007 și de câțiva ani este lider de piață în retailul de încălțăminte național. La la finalul anului 2022 opera 114 magazine și un magazin online deschis în 2016. Compania avea la sfârșitul anului 2022 834 de angajați, cu 23 mai mulți decât în 2021, scrie Economica.net.

Citește și: Românii care îşi deschid afaceri pot primi 100.000 de euro de la stat. Ce condiţii sunt impuse

„Anul 2022 a fost un an de succes pentru noi, mai ales în contextul numeroaselor provocări externe. (…) am reușit să atragem mai mulți cumpărători în magazinele noastre și în magazinul online și să vindem și modele din categorii mai ridicate de preț. Sortimentul la modă și diversitatea mărcilor noastre au fost puncte pozitive importante pentru noi și cheia acestui succes.”, a declarat directorul general Daniel Popa.

Compania a introdus la 1 martie programul de fidelizare a clienților DEICHMANN Plus. Acest program funcționează de mai mulți ani în Austria, bucurându-se de succes. În cadrul acestui program, clienții primesc numeroase avantaje la înscriere, reduceri exclusive în timpul promoțiilor, puncte de fiecare dată când vizitează sau cumpără în magazinele noastre, vouchere de ziua de naștere și alte oferte atractive.

„Cu DEICHMANN Plus, sperăm să creăm stimulente suplimentare pentru clienții noștri existenți, dar și să atragem noi grupuri de cumpărători”, a mai spus Daniel Popa.

Citește și: Amenințare pentru Occident: încă o mare companie din Asia începe afacerile în România

În 2023, conducerea DEICHMANN are în plan extinderea afacerii din românia. va deschide șase noi magazine cu un nou design în România, iar alte 10 urmează să fie modernizate în curând.

Conducerea companiei anunță că și anul acesta un punct de atracție este departamentul spațios de încălțăminte sport pentru bărbați și femei, în care au fost incluse mărci precum Adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok și Skechers. „Sportul continuă să fie o temă de top pentru noi”, remarcă CEO-ul DEICHMANN. „Am intensificat foarte mult cooperarea strategică cu brandurile sport pentru a face cele mai îndrăgite branduri accesibile tuturor.”