- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

România, țara în care se investește din ce în ce mai mult! Compania gigant care și-a propus investiții de milioane de euro. Va deschide 35 de magazine

11 Apr, 20:00 • Cornel Ghimeșan
O companie renumită are în plan să facă investiții mari în România. Doar anul acesta, 2024, gigantul a alocat peste 11 milioane de euro, de cinci ori mai mult decât în 2023.
România, țara în care se investește din ce în ce mai mult! Compania gigant care și-a propus investiții de milioane de euro. Va deschide 35 de magazine

O companie renumită are în plan să facă investiții mari în România. Doar anul acesta, 2024, gigantul a alocat peste 11 milioane de euro, de cinci ori mai mult decât în 2023.

Citește și Ce a cumpărat o româncă dintr-un supermarket din Germania cu 110 euro. Aceleași cumpărături ar fi costat aproape dublu în România

Lagardere Travel Retail face investiții de milioane de euro în România! Cu o prezență de aproape 30 de ani în țară, se concentrează pe zonele de tranzit urban, cum ar fi aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri.

Gigantul operează o rețea de 300 de magazine, care acoperă segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione, potrivit Gândul.ro.

În anul 2023, magazinele Inmedio au fost principala sursă de creștere pentru companie, după ce s-au extins cu 20 de magazine.

Doar anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat peste 40 de milioane de tranzacții în cele peste 300 de magazine.

Câte magazine intenționează să deschidă compania

Cât despre anul 2024, compania intenționează să deschidă 35 de magazine noi, din care 15 vor fi sub brandul Inmedio.

Trei dintre acestea au fost deja inaugurate în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus. Mai mult decât atât, alte două urmează să fie deschise în Argeș.

„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea.

Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a precizat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România.

Citește și Ce a cumpărat o româncă din Japonia cu 50 de euro de la supermarket. ”În România plăteai 500 de lei plus o alocație”. ”Am realizat zilele astea că am ajuns din urmă Norvegia, nu glumă”

Pe lângă cele precizate anterior, proiectul implică instalarea unui cuptor cu arc electric și este construit complet de la zero. Se estimează că fabrica va fi finalizată între 2027 și 2030.

Astfel, cheltuielile pentru prima etapă sunt estimate la aproximativ 160 de milioane de euro, în timp ce pentru a doua etapă se estimează între 700 și 800 de milioane de euro.

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult